گاهی وجود مو های زائد سبب اذیت شدن فرد به دلایل مختلف می شود. لیزر مو های زائد یکی از بهترین روش های از بین بردن مو های بدن و صورت است که هم در آرایشگاه ها و هم در مطب پزشک صورت می گیرد. قیمت دستگاه لیزر بدن برای آرایشگاه به فاکتور های مختلفی اعم از نوع و برند دستگاه دارد. هر چه برند محصول نام آشنا تر و محبوب تر باشد، طبیعتا قیمت کالا نیز بیشتر خواهد بود. چنانچه قصد مطلع شدن از قیمت و خرید دستگاه را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت دستگاه لیزر بدن برای آرایشگاه

پارامترهای موثر در قیمت دستگاه لیزر

پارامترهای موثر در قیمت دستگاه لیزر همان گونه که می دانید، در تعیین قیمت هر کالایی علی الخصوص دستگاه لیزر، پارامتر های مختلفی دخالت دارند. این پارامتر ها می توانند در بالا بودن قیمت دستگاه و یا پایین بودن قیمت آن موثر باشند. در زیر تعدادی از فاکتور های مهم دخیل در تعیین قیمت دستگاه لیزر ذور شده است:

  1. نام برند و شرکت تولید کننده: همیشه تولید کننده ای وجود دارد که نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالا تر باشد. این شرکت های تولید کننده به دلیل تبلیغات مناسب و ارائه محصول باکیفیت همواره نامی آشنا دارند و قیمت محصولشان نیز بالا تر از بقیه برند ها است.
  2. قابلیت های دستگاه: بعضی از دستگاه های لیزر مناسب پوست های روشن و برخی دیگر مناسب پوست های گندمی هستند. برخی دیگر نیز روی پوست های تیره تر بهتر جواب می دهند‌. حال دستگاهی را متصور شوید که هم روی پوست روشن و هم روی پوست تیره قابلیت تنظیم شدن دارد. آیا قیمت این دستگاه نباید بالا تر از دستگاه دیگر باشد؟
  3. نوع کارکرد دستگاه: عده ای معتقدند رولی بودن و شاتی بودن دستگاه در میزان درد دخیل است. طبیعتا هر چه دستگاه سبب درد بیشتری شود طرفداران کمتری دارد و قیمت آن نیز پایین تر است. هم چنین عموما دستگاه هایی که سری جدا دارند از دستگاه هایی که سری آن جدا نمی شود گران تر هستند به دلیل اینکه احتمال انتقال بیماری با آن کمتر است.

قیمت فروش دستگاه لیزر تاتو در انواع مختلف

قیمت فروش دستگاه لیزر تاتو در انواع مختلف با وجود تمام مواردی که پیش در در مقاله ذکر شده است، گاهی وجود واسطه ها نیز در تعیین قیمت محصول دخیل است. یعنی ممکن است قیمت فروش دستگاه لیزر یک کمپانی در ۲ فروشگاه با یکدیگر متفاوت باشد آن هم به دلیل وجود واسطه ها!

مجموعه بازرگانی ما مدت ها است که در زمینه عرضه انواع دستگاه لیزر تاتو فعالیت می کند. خوشبختانه به دلیل عدم وجود واسطه های بسیار و فروش مستقیم، قیمت فروش محصول برای خریدار مقرون به صرفه است و خریدار می تواند با نازل ترین قیمت دستگاه لیزر مورد نظر خود را تهیه نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *