از مهم ترین دستگاه‌های مورد نیاز در هر مرکز درمانی و فیزیوتراپی، دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی می‌باشد. فروش این نسل از دستگاه‌های فیزیوتراپی، با کمک مشاورین فروش و متخصصین انجام می‌گیرد، تا بهترین را انتخاب کنید.

 

فروش دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی

انواع مختلف دستگاه استیمولاتور برای فروش

انواع مختلف دستگاه استیمولاتور برای فروش از دستگاه استیمولاتور، در مراکز درمانی، برای کاربردهای خاصی استفاده می‌شود.

از جمله کاهش مصرف دارو، برای افرادی که قادر به انجام عمل جراحی نیستند و یا کمک به مدیریت درد، برای افرادی که دردشان با دارو تسکین نمی‌یابد.

در مواقعی نیز برای از بین بدن چربی‌های موضعی بدن یا رفع سلولیت‌های ایجاد شده روی پوست، کاربرد دارد.

اما همانند دیگر روش‌های درمانی، تنها با تشخیص و تجویز پزشک استفاده از این نوع دستگاه مجاز است.

دو سیم نازک که نقش الکترود را ایفا می‌کنند و بین نخاع و مهره‌ها یا همان فضای اپیدورال، قرار می‌گیرند، یک یا چند باتری کوچک ضربان ساز و یک ژنراتور که در زیر پوست در نزدیکی شکم و یا باسن تعبیه می‌شود؛ با کمک محرک های نخاعی در هنگام درد و ارسال فشار الکتریکی از طریق کنترل از راه دور یا آنتنی که خارج از بدن بیمار می‌باشد، درد را کاهش می‌دهند.

همانطور که توضیح داده شد، استیمولاتور در انواع مختلفی طراحی شده است:

۱-دستگاه استیمولاتور کاشتی معمولی: این مدل مناسب افرادی است که فقط در یک ناحیه از بدن احساس درد دارند، زیرا این مدل خروجی الکتریکی کمتری دارد.

جراح باتری دستگاه را در ستون فقرات بیمار، تعبیه می‌کند و با تمام شدن باتری، به کمک یک عمل جراحی باتری تعویض می‌شود.

۲-دستگاه استیمولاتور کاشتی قابل شارژ: در این نوع طراحی، باتری قابل شارژ است و نیازی به تعویض باتری و جراحی نمی‌باشد.

۳-دستگاه استیمولاتور فرکانس رادیویی با باتری خارج از بدن: در این مدل باتری خارج از بدن قرار گرفته و به راحتی شارژ و یا تعویض، انجام می‌گیرد.

فروش دفترچه راهنمای نحوه کار با دستگاه استیمولاتور

فروش دفترچه راهنمای نحوه کار با دستگاه استیمولاتور استفاده و نحوه کار با استیمولاتور، نیاز به آگاهی قبلی و آموزشی مختصر دارد.

برای مثال، در هنگام استفاده از ماشین آلات سنگین و یا رانندگی، باید دستگاه خود را خاموش کنید. زیرا ممکن است تحریکات عصبی موجب ایجاد حواس پرتی شود.

ممکن است بیمار برای انجام MRI یا اسکن به مرکز درمانی مراجعه کند یا برای مسافرت هوایی نیاز باشد از دروازه های تشخیصی فرودگاه عبور کند!

لازم است این موارد را به مسوولین فرودگاه یا اپراتورها اطلاع دهید یا قبل از آن، دستگاه خود را خاموش کنید.

همانطور که توضیح داده شد، لازم است بیمار و اطرافیان او، اطلاعاتی در مورد کاربرد دستگاه و موارد استفاده و منعیات آن آگاه باشند.

با توجه به دلایل مذکور، دفترچه‌های راهنمای نحوه کار با استیمولاتور آماده شده است که، در اختیار استفادکنندگان قرار می‌گیرد و به فروش می‌رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *