صادرات دستگاه لیزر موهای زائد صنعتی مرغوب و درجه یک است که به خاطر کیفیت بالای این محصول جزو یک محصول صادراتی محسوب شده است. مرغوبیت بالا و قیمت مناسب دلایل بسیار مهمی است که باعث جذابیت دستگاه لیزر برای بازرگانان و تاجران و حتی پخش کنندگان یا عمده فروشان بازار داخل لحاظ می گردد.

 

صادرات دستگاه لیزر موهای زائد صنعتی

قوانین صادرات دستگاه لیزر به کشورهای همسایه

قوانین صادرات دستگاه لیزر به کشورهای همسایه میزان تولید سالانه دستگاه لیزر در ایران بسیار افزایش یافته است. زیرا با شروع صادرات دستگاه لیزر در ایران، حجم خرید و فروش آن در سطح کارخانه ها و بازار های خارجی افزایش قابل توجهی داشته است. محل فروش دستگاه لیزر نمایندگی های این محصولات طبی هستند. صادر کنندگان این دستگاه اصل کسانی هستند که در زمینه صادرات برای بازار عراق و عربستان محصول صادر می کنند که تقریبا ۷۰٪ فروش دستگاه لیزر به این کشور می باشد.

از بزرگترین خریداران دستگاه لیزر به شمار می روند که ما تنها بازار روسیه را توانسته ایم به آن وارد بشیم که البته حجم صادرات ما به این کشور نسبت به کشور های رقیب بسیار ناچیز است اما بزرگترین بازار صادراتی ما در این محصول به شمار می رود. طبیعتا هر محصولی را که بخواهید صادرات کنید، باید از بازار آن اطلاعات کافی را داشته باشید و سپس اقدام به صادرات آن کنید.

صادرات دستگاه لیزر اصل هم به همین طریق است. همانطور که می دانید، قیمت فروش دستگاه لیزر در سطح کارخانه ها همیشه بالا بوده و اگر تحقیقات میدانی در بازار های خارجی اصولی و درست انجام نشود، منجر به ضرر های مالی خیلی زیادی خواهید شد. این کشور که بزرگ ترین بازار در قاره اروپا است، هر سال درصد بالایی از دستگاه لیزر با هزینه ترخیص کاری از کشور های مختلف واردات می کند.

 

صادرات انواع دستگاه لیزر فیزیوتراپی به صورت زمینی

صادرات انواع دستگاه لیزر فیزیوتراپی به صورت زمینی صادرات کلی دستگاه لیزر به کشورهای همسایه جزو یکی از بهترین صادرات های دستگاه لیزر فیزیوتراپی به صورت زمینی است. زیرا این نوع دستگاه یکی از مهمترین محصولات سودآور ایران به حساب می آید و واحد خرید انواع دستگاه لیزر در کشور ما با تعرفه گمرکی پس از کشور های ترکیه و آمریکا سومین صادرات به اروپا در جهان است.

علل افزایش قیمت دستگاه های صادراتی بصورت منظم توسط مرکز فروش و نرخ ترخیص کاری دستگاه اعلام می گردد. همچنین این مرکز آمادگی خرید دستگاه لیزر صادراتی با قیمت مناسب را از تولید کنندگان محترم دارد. با توجه به انواع مختلف دستگاه لیزر موجود در بازار و داشتن تنوع بسیار در بسته بندی، لیست قیمت های مختلفی برای دستگاه لیزر در بازار وجود دارد.

دستگاه لیزر فیزیوتراپی صادراتی با توجه به میزان تقاضای بالای آن چه در بازار خارجی و چه بازار داخلی کشور از فروش بالایی برخوردار است. از این رو شرکت ها و مراكز بازرگانی بسیاری به صورت مستقیم به این کار مشغول می‌باشند.

البته برای داشتن خرید عمده بدون واسطه بهتر است خرید از شرکت هایی انجام شود که خود در تولید دستگاه لیزر مشارکت داشته بدین ترتیب قیمت پایانی پایین تر بوده و کیفیت بالاتری را از محصولات خواهند داشت. با خرید دستگاه لیزر بدون واسطه هم خریداران و هم فروشندگان می‌توانند از حاشیه سود بالاتری برخوردار شوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *