لیزر موهای زائد بهترین روش برای رهایی از موهای زائد می باشد، که در این روش از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می گردد. در این روش نور لیزر به صورت مستقیم، به فولیکول مو برخورد می کند و آن ها را تخریب می کند، فولیکول شامل کیسه های کوچکی درون پوست است که مو در آن جا رشد می کند. لیزر با استفاده از گرما این کیسه های کوچک را نابود و یا تخریب میکند. امروزه تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های بسیاری در حیطه لیزر موهای زائد وجود دارند.لیزر موهای زائد یکی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌های حذف موهای زائد است. فرآیندی که می‌تواند شما را برای مدتی طولانی از شر موهای زائد خلاص کند. البته نتایج لیزر، زمانی موثر و فوق‌العاده است که در مرکزی معتبر و مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام شود.

صادرات دستگاه لیزر موهای زائد از نمایندگی

صفر تا صد صادرات دستگاه لیزر موهای زائد به کشور های دیگر

صفر تا صد صادرات دستگاه لیزر موهای زائد به کشور های دیگر دستگاه های لیزر موی زائد در ایران تولید بالایی دارند و به دیگر نقاط جهان نیز صادر می شوند. پخش کننده عمده دستگاه لیزر مخصوص مو زائد دائمی تمام ظرافت های دستگاه را در نظر می گیرد تا بهترین دستگاه خود را بسازد و مصرف کننده راضی باشد. صادرات دستگاه لیزر در ایران توسط افرادی متخصص در این زمینه صورت می گیرد.

فروشنده بهترین لیزر موهای زائد در مدل های خاص و با به روزترین قیمت های روز آنها را به صورت عمده و تکی به شکل مستقیم در اختیار خریداران قرار داده و کالا را با جلب رضایت مندی بالای هر خریداری در اختیار آنان قرار می دهند. در این زمینه انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارند که به دسته های زیر تقسیم می شوند:* دستگاه لیزر الکساندرایت
* دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum
* دستگاه لیزر دایود
* دستگاه IPL
* لیزر Nd:YAG
دو دستگاه ICE Platina Plus و ICE Platinum برای هر نوع پوست و مویی مناسب می باشند. ولی اگر بخواهیم به تفکیک ذکر کنیم، اگر دارای مویی بور هستید یکی از بهترین دستگاه ها برای این امر دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. برای پوست های روشن و موهای تیره هم می توانید هم از دستگاه دایود استفاده کنید هم از دستگاه الکساندرایت، برای پوست های تیره نیز بهترین دستگاه Nd:YAG می باشد و در آخر در طیف رنگ پوست تیره به هیچ وجه نباید از لیزر IPL استفاده کنید.

صادرات بهترین دستگاه لیزر در انواع گوناگون

صادرات بهترین دستگاه لیزر در انواع گوناگون

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد برای صورت در کیفیت عالی و در مدل های خاص در هر زمان تولید بالایی دارند. این دستگاه ها دارای فروش ویژه نیز بوده و با بهترین نرخ های فروش روز توسط مجرب ترین فروشندگان خود عرضه شده و در اختیار خریداران در سراسر ایران و دیگر کشورهای خارجی قرار می‌گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *