شاک ویو تراپی از روش‌های بسیار مفید و کارآمد در فیزیوتراپی جهت درمان بیماران اسکلتی عضلانی، التهاب شانه، خار پاشنه و … است. سالیان زیادی است که این روش استفاده شده و حتی نیاز به استراحت بالینی ندارد. گونه های بسیار مختلفی از این دستگاه وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. انواع دستگاه شاک ویو به کشور های زیادی به فروش رسیده و صادر می گردد. شرکت ما جزو پیشتازان در زمینه ی صادرات این کالا بوده و رتبه ی خوبی را از آن خود کرده است.

صادرات انواع دستگاه شاک ویو

فرایند صادرات دستگاه شاک ویو به کشورهای دیگر

فرایند صادرات دستگاه شاک ویو به کشورهای دیگر شاک ویو تراپی نسبت به دیگر روش ها مزایای زیادی دارد؛ از جمله این که بسیار پر سرعت و به آسانی انجام می گردد و هیچ عفونتی در بدن فرد ایجاد نمی کند. لزومی به انجام بی حسی نداشته و درد خیلی کمی دارد. همین مزایا باعث مورد توجه قرار گرفتن این روش توسط کشور های گوناگون شده و صادرات دستگاه آن را پر رونق کرده است. صادرات این کالا فرایند خاص خود را دارد که برخی از مراحل آن عبارتند از:

شناخت بازار هدف

صادرکنندگان این دستگاه باید به خوبی بازار آن را در سطح جهانی بشناسند و مشتریان خود را معین کنند.

فراهم کردن سرمایه ی اولیه

صادرات هر کالایی همچون دستگاه شاک ویو نیاز به میزان مشخصی از سرمایه دارد که بدون آن نمی توان هیچ کاری را از پیش برد.

کسب مجوز های لازم

هر صادرکننده باید بتواند تمام مجوز های مورد نیاز برای صادرات کالا را از اداره جات مربوطه کسب کرده و سپس اقدام به صادرات نماید.

فرایند تولید و بسته بندی

کیفیت دستگاه های تولید شده و بسته بندی آن ها جهت ارسال باید به گونه ای انجام شود تا کالا در بالاترین سطح کیفیتی به دست مشتری خارجی برسد.

پرداخت هزینه های مربوطه

صادرات هر کالا نیازمند پرداخت هزینه هایی از جمله ترخیص کالا می باشد. علاوه بر ترخیص کالا، هزینه ی ارسال آن نیز باید در نظر گرفته شود.

فروش ارزان دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

فروش ارزان دستگاه لیزر موهای زائد خانگی امروزه افراد زیادی تمایل به خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی دارند؛ اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید باید به شما مژده دهیم که مجموعه ی ما ارزان ترین قیمت های ممکن را برای این گونه دستگاه ها در نظر گرفته است. بنابراین در صورت تمایل می توانید یک خرید کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه را از طریق ما تجربه نمایید.

ما تمام ضمانت های لازم کیفیتی دستگاه ها را خدمت خریداران گرامی ارائه می کنیم تا هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشند. جهت اطلاع از فروش های فوق العاده همواره سایت ما را همراهی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارکنان ما ارتباط برقرار نموده و بهترین خدمت رسانی را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *