دستگاه شاک ویو ارزان

خرید ارزان دستگاه شاک ویو مستقیم از کارخانه و یا به عبارتی خریدی دست اول و بدون واسطه برای تمام کسانی که قصد خرید هر محصولی که دارند مهم است. شرکت طنی طب با ارایه محصولات ارتپدی و فیزیو تراپی و تمامی محصولات مرتبط با انها این اطمینان خاطر را به شما میدهد که پایین ترین قیمت شاک ویو و ارزانترین قیمت شاک ویو و کار آمد ترین نوع آن را متناسب با هدف و طرح درمانی شما چه درمان زیبایی و یا درمان اختلالات و بیماری ها باشد در اختیار شما قرار میدهد. امید آنکه هرگز به استفاده از این دستگاه ها نیازمند نباشید.

 

بررسی انواع دستگاه شاک ویو موجود در بازار

بررسی انواع دستگاه شاک ویو موجود در بازار

شاک ویو ها انواع مختلفی دارد دستگاه شاک ویو ارزان بسیار گسترده تراز آن است که در قالب یک مقاله بگنجد با این حال به توضیح مختصری از آن ها می پردازیم. شاک ویو هایی که کارایی درمانی دارند و معمولا در فیزیوتراپی ها و در کلینیک های تخصصی اورولوژیست ها و فیزیوتراپی ها دیده میشود. و کاربردی درمانی دارند شاک ویو برای درمان بیماری‌هایی نظیر خار پاشنه درمان اختلالات نعوذ کم کردن درد ناشی از اشکالات در دیسک و مهره های کمر و… نوع دیگر آن هم نمونه هایی است که مختص زیبایی هستند و کاربرد های زیبایی دارند مثل رفع سلولیت ها و رفع افتادگی پوست نواحی مختلف بدن که دچار افتادگی پوست در اثر کم کردن وزن های بسیار بالا یا چاق و لاغر شدن خانم ها به خصوص بعد از زایمان و …. و برای کشیدن پوست و کند کردن روند پیری و…. از جمله کاربرد های شاکویو زیبایی است.

بررسی انواع دستگاه شاک ویو موجود در بازار

بزرگترین فروشنده دستگاه شاک ویو ارزان قیمت در اصفهان

 

بدون‌ شک فروش انواع شاک ویو های فیزیوتراپی و دانش صادراتی آن نیازمند آموزش و دانش در باره این محصول است. زیرا محصولات درمانی نظیر شاک وی برای فیزیوتراپیست ها و ارولوژیست ها بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا آنها با پرداخت هزینه ای برای خرید شاک ویو توقع گرفتن و دریافت دستگاهی مرتبط با نیازشان هستند. که بتواند آنها را به هدفی که از خرید آن دارند یعنی درمان بیمارانشان برساند. این مهمترین عامل برای فروش دستگاه های درمانی است نظیرش کمباین اولتراسوند شاک ویو و تنس فارادیک و … است.
همه ما می دانیم امروزه با تغییر سبک زندگی و آمدن عصر اینترنت و تکنولوژی و کم تحرک شدن آدمها و کار های سیستمی و بسیاری موارد دیگر باعث مشکل اضافه وزن و چاقی و به دنبال آن بیماری هایی نظیر دیابت فشار خون چربی کلسترول و غیره که همگی ناشی از اضافه وزن هستند گریبان گیر انسان ها و افراد جامعه می شود.

دستگاه شاک ویو ارزان

از این رو آدم افرادی که به فکر سلامتی خود در سنین بالا هستند از روشهایی نظیر رژیم و ورزش و گاهاً استفاده از دستگاه هایی برای لاغری کمک می گیرد اما این امکان وجود دارد بعضی از این چربی ها که در بدن سفت شده است و به تثبیت در ناحیه مورد نظر رسیده با استفاده از رژیم و ورزش از بین نروند و برای ازبین بردن آن نیاز به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از دستگاه هایی نظیر دستگاه rf و کویتیشن و شاک ویو است. این دستگاه ها کمک می کند چربی هایی که به صورت سلولیت و چربی های انباشته و قسمت هایی نظیر پهلو و شکم و ران ها انباشته شده اند را به راحتی بتوان از بین برد.

آیا میدانید سلولیت چیست؟

سلولیت نوعی چربی است که به شکل متفاوتی روی بدن و نمایان میشود چاله های کوچکی که روی باسن و ران ها وجود دارد. معمولاً از این نوع خاص از چربی ها هستند که بین عضلات و بافت هایی که پوست را به عضله وصل میکنند به وجود آمده اند و گیر کرده اند. ظاهری پرتقالی شکل به پوست بدن می دهند و باعث ایجاد فرورفتگی هایی روی پوست میشود.

دستگاه شاک ویو ارزان

معمولاً سلولیت ها بعد از به بلوغ رسیدن افراد ظهور پیدا میکند، سلولیت ها در خانمها به دلیل اینکه فیبر بین بافت های مفصلی و ارتباط دهنده های آن ها بسیار بیشتر از آقایان است، به میزان بسیار زیادتری وجود دارد و معمولاً ۷۰ ۸۰ درصد بیشتر از آقایان است.

علت ایجاد سلولیت چیست؟ راه درمانش چیست؟

سلولیت به دلایل متفاوتی روی بدن انسان ها ظاهر می شود رژیم غذایی ناسالم، متابولیسم پایین بدن، فعالیت بدنی پایین، داشتن درصد چربی بالا، تغییر در هورمون ها، ژنتیک افراد باعث ایجاد سلولیت روی پوست و نمایان شدن شکل ظاهری و پرتغالی روی بدن میشود. لاغری با دستگاه شاک ویو امواج صوتی بالا با انرژی بالایی که این دستگاه تولید می کند با فشار های مثبت بالا وارد بدن میشود امواج پس از تولید شدن از دستگاه با ورود به بافت های چربی باعث در هم شکستن آنها می شود.

دستگاه شاک ویو ارزان

وارد شدن این امواج به بدن و از بین بردن سلولیت ها و چربی های انباشته شده باعث محبوبیت دستگاه شاک ویو بین بیماران و کلینیک های لاغری شده است.

مزایای لاغری با دستگاه شاک ویو

مزایای بسیار زیادی که شاک ویو زیبایی دارد بسیار زیاد است و به توضیح مختصری از آنها می پردازیم ؛ باعث جوانسازی پوست ترمیم جای زخم و بخیه سلولیت های پایین تنه یعنی پاها و باسن را کامل از بین میبرد. اصلاح بدشکلی های پوستی و نافرمانی هایی که بعد از لاغری های متعدد روی شکم و پهلو ها اتفاق می افتد، از بین می‌برد و باعث استحکام و صافی و محکم شدن پوست میشود و افتادگی پوست را از بین می‌برد. علاوه بر این مزایا عوارض بسیار پایینی دارد این دستگاه؛ این روش لاغری عوارض خاصی ایجاد نمی کند تنها فرد موقع انجام درمان دچار قرمزی و درد کمی در سطح پوست می شود که بعد از اتمام رسیدن درمان کامل قرمزی رفع شده و درد خیلی کمی که ایجاد میکند به اتمام می رسد.

دستگاه شاک ویو ارزان

هزینه شاک ویو برای لاغری

هزینه دستگاه شکلات بسته به تعداد جلسات تعیین شده توسط پزشک و انباشته شدن چربی هایی که در بدن وجود دارد متفاوت است. معمولاً بین 8 تا 10 جلسه است. مراجعه کننده به نتیجه دلخواه می رسد. اما بیشتر افراد بعد از جلسه 3 و 4 معمولاً به نتیجه هایی می رسند، که خودشان با چشمه خود به درمان و لاغری مشهود و بی نظیر بودن این روش لاغری پی خواهند برد. معمولاً شاک ویو درمانی را در هنگام بارداری شیردهی و در مواقعی که بیمار مبتلا به نقص سیستم ایمنی هستند. یا بیماری‌های پوستی فعال نظیر جوش را دارند، بیمارانی که دارای پیس میکر قلبی افرادی که مبتلا به سل هستند، وجود پروتز های فلزی در جریان الکتریکی و غیره نمی توانند از این دستگاه استفاده کنند. درمان با شاک ویو به هیچ عنوان دردآور نبوده و فقط باعث قرمزی و درد خفیف در ناحیه درمان می شود که بعد از به اتمام رسیدن به طور کامل این درد از بین میرود.

هزینه شاک ویو برای لاغری

معمولا همه ی افرادی که بعد از شاک ویو به گفتگو با آنها پرداختیم بسیار از نتیجه ی درمانشان راضی و خوشحال بودند. اینکه بتوانی به نتیجه مطلوب و دلخواه برسی باید برای درمان با برنامه و هدفمند پیش رفت، انتخاب کلینیکی که مراجعین از اپراتور و دستگاه شاک ویو راضی بوده باشند مهم ترین نکته برای سریع تر به نتیجه رسیدن است.

مجموعه طنی طب با ارائه دستگاههای فیزیوتراپی ارتوپدی معتبر و دارای گارانتی و ضمانت چند سال و در صورت مشکل و همچنین داشتن پیچ ها و یدک ها و سری های دستگاه های متنوع این امکان را به فیزیوتراپیست ها می‌دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *