مرکز خرید دستگاه لیزر موهای زائد با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت در ایران معمولا در شهر های بزرگ و پر جمعیت قرار دارد. اینکه بدانیم از کدام مرکز فروش دستگاه لیزر و دیگر تجهیزات ارتوپدی را خریداری کرد، مهمترین عامل برای داشتن خریدی آسان و بدون درد سر است.ما در طنی طب با هدف رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان و ارسال به موقع،با کیفیت، بهترین برندهای دنیا اعم از برندهای معتبر خارجی و برندهای معتبر داخلی،ضمانت کالا، گارانتی معتبر و بدون قید و شرط و … اینها گوشه ای از عملکرد شرکت طنی طب است.

مرکز خرید دستگاه لیزر موهای زائد

دسته بندی انواع دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار

دستگاه هاای لیزر معمولا به دو دسته تقسیم میشوند. معمولاً دستگاه های لیزر دو نوع هستند بعضی از لیزرها تماسی و بعضی ها غیر تماسی هستند لیزرهای تماسی هنگام استفاده از لیزر دستگاه لیزرکاملا با سطح پوست تماس برقرار می کند. اکثر این دستگاه ها با استفاده از ژل خنک کننده که به صورت سطح پوست قبل از شروع لیزر می زنند گرما و سوزش لیزر را کمتر می‌کند هرچند این دستگاه ها با سلفون هایی که به صورت تمیز و بهداشتی دورآن کشیده می شود پاکسازی می شود.نوع دوم دستگاه ها دستگاه های غیر تماسی هستند که، امروزه با آمدن دستگاه های جدید غیر تماسی که دستگاه با سطح پوست تماسی برقرار نمی شود. می توان از انتشار آلودگی ها و بیماری ها از بین افراد با یکدیگر جلوگیری به عمل آورد. نوع دیگر لیزر ها که به تازگی وارد بازار جهانی و صادراتی شده است لیزری های غیر تماسی هستند یعنی دستگاه هیچگونه تماسی با سطح پوست برقرار نمی کند و امکان انتقال بیماری بسیار پایین است. خنک کنندگی این دستگاه با فشار باد بسیار سردی که همزمان با انجام شات روی ناحیه انجام می شود باد خنک سبب خنک شدن آن قسمت و جلوگیری از از سوختگی آن ناحیه می شود.

دسته بندی انواع دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار

 

سفارش اینترنتی دستگاه لیزر موهای زائد از مراکز معتبر

معمولاً قبل از شروع جلسات لیزر در جلسه اول با بررسی ضخامت موها اورنگ پوست و بقیه موارد به شما راهنمایی می دهند که برای رفع موهای زائد خود به چند جلسه لیزر نیاز دارید. لیزر تایم زیادی و زمان زیادی نمی گیرد معمولاً جایزه صورت بین ۵ تا ۱۰ دقیقه و لیزر کل بدن بین یک ساعت یک ساعت و زمان میبرد البته همه اینها بسته به دستگاه انتخابی شما و سرعت عمل اپراتور لیزر بستگی دارد هنگام لیزر باید به این نکات توجه داشته باشید، و اپراتور لیزر این نکات را به شما یادآور می شود، که قبل از لیزر حداقل دو هفته از برنزه کردن و آفتاب گرفتن خودداری کنید. لایه بردار ها و لوسیون هایی که سبب نازک شدن پوست می‌شوند جدا خودداری کنید تا پوست شما آسیب کمتری ببیند. ۲۴ ساعت قبل از شروع لیزر موهای بدن خود را شیو کنید. اینها یک سری نکاتی است که معمولاً قبل از لیزر به شما یادآور می‌شوند. نکات بسیار بیشتری هستش که بسته به ضخامت مو و رنگ پوست افراد و صلاح دید پزشک متخصص متفاوت است.

سفارش اینترنتی دستگاه لیزر موهای زائد از مراکز معتبر

برای سفارش اینترنتی این مرکز خرید دستگاه لیزر موهای زائد و دستگاه هایی نظیر شاک ویو، لیزر تیتانیوم، لیزر کندلا، و اولتراسوند و کمباین و سایر تجهیزات فیزیوتراپی کافی است با شماره های درج شده روی سایت ارتباط بگیرید. ما با قرار دادن کارشناسان فروش دوره دیده این امکان را برای شما فرراهم آوردیم تا بتوانید با مشورت و بررسی محصولات بی شمار پزشکی، در همه ی شهر های ایرانمثل تهران و اصفهان و… بهترین خرید را برای خود با کمترین هزینه در وقت و انرژی داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *