پروب خوشه ای فیزیوتراپی یکی از قطعات مهم و اساسی دستگاه فیزیوتراپی می باشد که دارای عملکرد و کارکرد بسیار مهم و اساسی می باشد و توسط مرکز توزیع پروب خوشه ای فیزیوتراپی آنلاین توزیع و عرضه می‌ شود. این مرکز انواع پروبهای با کیفیت و مرغوب را به صورت اینترنتی و با قیمت های بسیار خوبی توزیع و امکان ثبت سفارش را برای مشتری های خود از سراسر کشور را فراهم کرده است.

مرکز توزیع پروب خوشه ای فیزیوتراپی

پروب خوشه ای فیزیوتراپی چیست؟

پروب خوشه ای فیزیوتراپی چیست؟ پروب خوشه ای فیزیوتراپی یکی از قسمت های دستگاه اولتراسوند به حساب می آید و از دسته لوازم فیزیوتراپی به حساب می آید. دستگاه اولتراسوند برای درمان انسان باید قسمتی از آن بر روی پوست بدن انسان قرار بگیرد به همان قسمت و قطعه از دستگاه که بر بدن قرار می گیرد پروب گفته می شود. یکی از قطعات می باشد که در درمان های فیزیوتراپی بسیار کاربرد و کار کرد دارد. و وظیفه ی آن  تولید کردن  امواج صوتی در دستگاه اولتراسوند می باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]پروب خوشه ای دارای شکل و ظاهری دایره و گرد شکل می باشد که بر پوست بدن به صورت دورانی حرکت می کند و در طول مدت تماس پروب با پوست، باید در حرکت باشد و معمولا این حرکت به صورت دورانی صورت میپذیرد و برای راحتی این کار و جلوگیری از اسطکاک بین پروب و پوست بدن بیمار از ژل روان کننده مخصوص اینکار کمک میگیرند . دستگاه نباید  روی منطقه ای خاص از پوست بایستد، در هنگام حرکت پروب  بر پوست بدن ممکن است که انسان در قسمت مورد نظر احساس گرما کند، لازم به ذکر است که پروب خوشه ای گرما تولید نمی کند و این گرما توسط دستگاه اولتراسوند می باشد. این گرما از طریق اولتراسوند به بدن وارد میشود و فرکانس هایی با طول موجهای مختلف برای درمان درد بیمار در نواحی گردن، کتف ، شانه ، زانو، دستها و … بنا به صلاح دید پزشک انجام میشود.[/highlight-red]

بازار پخش پروب خوشه ای فیزیوتراپی

بازار پخش پروب خوشه ای فیزیوتراپی محصولات و کالا های مخصوص فیزیوتراپی بسیار فراوان می باشند و انواع بسیار مختلفی دارند و متناسب با کاربرد های خاصی تولید شده اند و دارای زیر مجموعه‌ ای از انواع کالا ها و با همان کاربرد، با کیفیت ها، جنس های مختلف می باشند.

بازار پروب خوشه ای فیزیوتراپی بازار پر طرفدار و پر رونقی می‌ باشد و انواع مرغوب و پر مصرف را در بازار داخلی عرضه می کند و در اختیار مشتری های خود از نقاط مختلفی از استان های کشور قرار می دهد.

مرکز توزیع پروب خوشه ای فیزیوتراپی  مرغوب را با قیمت خوب و ارزان تر از سایر مراکز فروش توزیع و عرضه می کند و امکان خرید آنلاین و حذف هزینه های رفت و برگشت و هزینه‌ های حمل و نقل را برای مشتری های خود کرده است مجموعه طنی طب اماده خدمت رسانی و حذف هزینه های اضافه و کمک به فیزیوتراپیست های محترم برای تجهیز کلینیک خود هستند ، می باشد و میتوانید برای اعلام و استعلام قیمتهای محصولات مجموعه طنی طب با مسولین فروش ارتباط بگیرید.

اگر شما به دنبال خرید  به صرفه و با قیمت مناسب و با روش آسان هستید بهترین گزینه برای شما خرید از مرکز توزیع پروب خوشه ای فیزیوتراپی آنلاین می باشد مراکزی که علاوه بر تعهد به موقع و سالم رسیدن محصولدست مشتری  ضمانت و گارانتی معتبر هم داشته باشند . خرید اینترنتی و آنلاین قیمت محصولات را تا حد قابل توجه و فوق العاده ای کاهش می دهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *