استیمولاتور فیزیوتراپی

قیمت استیمولاتور فیزیوتراپی پس از تکمیل تمامی فرایندها و مراحل تولید و ساخت آن در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و بررسی و ارزیابی این پارامترها مشخص و تعیین می شود. قیمت فروش دستگاه های استیمولاتور فیزیوتراپی تحت تاثیر المان های بسیار زیادی از جمله: نوسانات موجود در بازار، میزان کیفیت و مرغوبیت، برند و مارک، طرح و مدل، ابعاد و اندازه و غیره قرار دارد.

استیمولاتور فیزیوتراپی

اجزاء تشکیل دهنده استیمولاتور فیزیوتراپی

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه های بسیار زیادی تولید و ساخته شده است که اختراع آنها در برطرف شدن نیاز انسان ها و همچنین سریع تر انجام شدن کارها، نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. از مهمترین و کاربردی ترین دستگاه های تولید شده در صنعت پزشکی می توان به دستگاه اشاره کرد که اغلب برای بیمارانی که مشکل حرکتی دارند، استفاده می شود.

دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی یکی از دستگاه های پرکاربرد در فیزیوتراپی ساز اکثر بیمارستانها حداقل دو یا سه دستگاه از این دستگاه ها را برای بیمارستان های خود و کلینیک های درمانی تهیه می کنند به خاطر درمان عالی و بدون بازگشت این دستگاه و نتیجه گیری خیلی خوبه بیماران و پزشکان از این دستگاه سبب محبوبیت دستگاه بین سایر دستگاه آن شده و و همین موضوع موجب خرید بیشتر پزشکان برای کلینیک ها و بیمارستان های خود میشود شایان به ذکر است که این دستگاه هم توسط متخصصان و تولید کننده های محصولات پزشکی تولید میشود و هم از بازار واردات وارد ایران از کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی و آلمانی و چینی می شود.

استیمولاتور فیزیوتراپی

این نوع دستگاه با قطعات و همچنین اجزای تشکیل دهنده بسیار درجه یک، اصل که دارای برند و مارک های معتبر می باشد ساخته شده و به همین دلیل توانسته استانداردهای جهانی را از طرف سازمان بهداشت دریافت نماید.

از مهمترین اجزا تشکیل دهنده این محصول می توان به: فیوز اطمینان، برخورداری از 4 پد مختلف، تایمر، فرکانس 60 هرتز و غیره اشاره کرد که تمامی این ها در نوع و بهبود عملکرد این دستگاه بسیار تاثیر گذار می باشد. از ویژگی های مهم آن می توان به امکان تنظیم در زمان و بررسی نوع عملکرد آن در زمان کار اشاره کرد.

عرضه کننده استیمولاتور فیزیوتراپی

خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد به صورت گسترده و فراگیر تحت عنوان عرضه محصولات فیزیوتراپی  که بازار و مشتریان به آن نیاز فراوانی دارند، به فعالیت مشغول هستند که از برترین و فعال ترین آنها می توان به عرضه کننده های انواع دستگاه فیزیوتراپی اشاره کرد. عرضه استیمولاتور فیزیوتراپی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به تمامی مشتریان و خریداران در سراسر کشور در مدت زمان بسیار کوتاه از اهداف مهم و اصلی این عرضه کننده ها می باشد.

استیمولاتور فیزیوتراپی

نتوانستیم با قرار دادن کارشناسان و مدیران فروش مجرب و دوره دیده محصولات فیزیوتراپی، نظیر شاک ویو، کمباین، لیزر کندلا، لیزر تیتانیوم، اولتراسوند و… کنیم تا بتوانند مشتریان ما ما راحت تر برای خرید خود تصمیم بگیرند مشتریان قبیل بیمارستانها و کلینیک های درمانی مراکز فیزیوتراپی هستند. همانطور که میدانیم پزشکان و کارپردازان بیمارستان مسئولین مرکز فیزیوتراپی وقت کافی برای بررسی قیمت های بازار و قیمت محصولات متفاوت در بازار  ندارد و نمی توانند خرید های خود را به روش سنتی که از قبل در جهان و ایران رایج بوده انجام دهند و به نتیجه مطلوب برسد.

امروزه اینترنت و فروشگاه های اینترنتی این امکان را تمام مشتریان عزیز داده است که بتوانند با صرف وقت کمتر و قیمت بسیار پایین تر به نتیجه دلخواه خود برسند. ما با قرار دادن کارشناسان کارشناسان مجرب این امکان را به پزشکان و فیزیوتراپیست های اورولوژیست ها دادیم تا بتوانند با بررسی و چالش کشیدن دستگاه های متفاوت با برندهای مختلف با کارشناس به نتیجه دلخواه و انتخاب بهتر محصول مورد نیاز خود و همچنین جانمایی بهتره محصول در کلینیک های خود دست پیدا کنند.

استیمولاتور فیزیوتراپی

برخی از این عرضه کننده ها در سایت و فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری ما به فعالیت مشغول هستند که علاوه بر عرضه محصولات اورجینال و مرغوب به متقاضیان خود، خدمات بسیار ارزنده و ویژه ای را نیز به آنها ارائه می دهند. این عرضه کننده ها اغلب برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش محصولات خود از دو روش عمده و مستقیم استفاده می کنند که هر یک از این روش ها مزیت های مخصوص به خود را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *