قیمت دستگاه لیزر خانگی اصل دغدغه افرادی است که به دنبال این محصول هستند.

خانم ها وقت و پول زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدنشان هزینه می کنند. شرکت های آرایشی، به طور مداوم محصولات جدید برای از بین بردن موهای زائد معرفی می کنند، به همین منظور لیزر خانگی موهای زائد را نیز تولید کرده اند. آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟

شرکت های زیادی اقدام به تولید وپخش دستگاه لیزر خانگی می کنند .بایک تحقیق ساده درمورد این دستگاه و قیمت دستگاه لیزر خانگی میتوان باخیال راحت اقدام به خرید این دستگاه کرد وبا اطمینان خاطر میگوییم که تمامی محصولات ما از نمونه دستگاه های صادراتی است.

قیمت دستگاه لیزر خانگی اصل از شرکت پخش

لیست قیمت دستگاه لیزر خانگی از نمایندگی

لیست قیمت دستگاه لیزر خانگی از نمایندگی نواحی خاصی مانند زیربغل، پاها و… ذاتا در هر فردی محل رشد موهای زائد است. پس از انجام لیزر در صورت موفقیت آمیز بودن، شما می توانید این کار بهداشتی را برای همیشه از لیست کارهایتان کنار بگذارید.

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا انجام گرفته است و گزارش جامعه جراحان زیبایی، لیزر درمانی موهای زائد، سومین عمل متداول با تهاجم خیلی کم بعد از بوتاکس و تزریق ژل می باشد که پزشکان در مطب آن را انجام می دهند. اما مانند اکثر کارهای پوست و زیبایی، لیزر موهای زائد نیز گران قیمت است و دستگاه های فیزیوتراپی قیمت مناسبی دارد.

طبق بررسی های انجام شده و آمارها، هر خانم به طور میانگین 72 روز از زندگی را صرف اصلاح موهای زائد خود می کند! حتی آمار عجیب تری نیز وجود دارد که نشان می دهد هر فرد حدود 10000 دلار در زندگی اش برای رفع موهای زائد هزینه می کند!

لیست قیمت دستگاه لیزر خانگی رامی توان ازنمایندگی دریافت کرد وباخیال راحت بابت مطمئن بودن این دستگاه اقدام به خریداری کرد و دستگاه های فیزیوتراپی هر روزه گرانتر شده است.

قیمت مناسب دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی

قیمت مناسب دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی شاید بتوان گفت پرکاربردترین و رایج ترین دستگاه در فیزیوتراپی دستگاه شاک ویو ، دستگاه استیمولاتور اسکلتی _ عضلانی است. تحریکات الکتریکی در فیزیوتراپی یک روش درمانی است که در آن در جریانات الکتریکی برای درمان اسپاسم عضلانی و درد استفاده می شود . تحریکات الکتریکی می تواند منجربه جلوگیری از تحلیل رفتن عضله و همچنین باز سازی فیبرهای عضلانی در اثر آسیب شود . همچنین در بیمارانی که دچار ضایعه نخاعی شده اند و کسانی که دچار حمله سکته مغزی شده اند این تحریکات که توسط فیزیوتراپیست به روی بدن بیمار اعمال می شوند می توانند بسیار مفید وکمک کننده باشند.

این دستگاه ها از طریق الکترودهایی که به پوست می چسبند ایمپاس هایی تولید می کنند که نوع تحریکات الکتریکی بر اساس فرکانس و پهنای پالس به دو نوع اصلی تقسیم می شوند :

1- دسته اول : تحریکاتی هستند که هدف آنها افزایش قدرت عضلانی و باز آورری عصبی عضلانی سر دسته این تحریکات جریان های فارادیک هستند .

2- دسته دوم : تحریکات ، جریان هایی هستند که با هدف کاهش درد و اسپاسم عضلانی اعمال می شوند ؛ سر دسته این نوع تحریکات هم جریانی است تحت عنوان TENS.

خریدار دستگاه فیزیوتراپی استیمولاتور فیزیوتراپی می تواند با مراجعه به وبسایت های فروش تجهیزات پزشکی دستگاه مورد نظر خود را خریداری نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *