قیمت دستگاه لیزر تاتو خانگی با کیفیت در بازار داخلی علاوه بر این که به صورت تک استفاده می شود، آن ها را برای انجام لیزر خانگی نیز استفاده می کنند. این دستگاه در اکثر فروشگاه های کشور به فروش می رسند که دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع های دیگر می باشد. جهت اطلاع از محل فروش دستگاه لیزر تاتو به صورت تک و هم عمده به قیمت فوق العاده ارزان می توانید توسط بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش آن در شهرهای مختلف کشور اقدام نمایید.

قیمت دستگاه لیزر تاتو خانگی در کارخانه

استاندارد های لازم در قیمت گذاری دستگاه لیزر

استاندارد های لازم در قیمت گذاری دستگاه لیزر از مهم ترین فاکتور های خرید یک دستگاه لیزر، فاکتور توان خروجی لیزر بار دستگاه می باشد. حتما در خرید دستگاه لیزر موهای زائد این دو نکته را در نظر داشته باشید: اولا دستگاه لیزر مورد نظر، توان خروجی قابل قبولی داشته باشد یعنی اینکه توان خروجی دستگاه در حدی باشد که بتواند برای هر نوع تیپ پوستی در کوتاه مدت و دراز مدت جواب دهی قابل قبولی داشته باشد . ثانیا فریب تبلیغات فیک در مورد بعضی از دستگاه های لیزر را نخورید چرا که گاها در تبلیغات بعضی از شرکت ها مشاهده می شود که از عدد های غیر واقعی برای توان خروجی دستگاه های لیزر خود استفاده می کنند.

پس در جلسات ابتدایی فارغ از برند و مدل دستگاه لیزری که استفاده می شود فرد به جواب دهی نسبی می رسد ولی چنانچه شخص قصد داشته باشد که با ادامه جلسات میزان حذف موهای زائد خود را به حداکثر برساند باید توسط دستگاه لیزر انرژی بیشتری به ریشه موهای زائد تابانده شود و چنانچه دستگاه لیزر نتواند در جلسات پایانی انرژی بالاتری نسبت به جلسات ابتدایی ارائه دهد طبیعتا نمی تواند تاثیر گذاری بیشتری روی حذف موهای زائد داشته باشد. علاوه بر این؛ در برند های مطرح دستگاه های لیزر اندازه اسپات سایز هندپیس با توان خروجی دستگاه رابطه مستقیم دارد و چنانچه مایل به تهیه دستگاه با اسپات سایز بزرگتر هستید باید دستگاه شما از توان خروجی بالاتری بخوردار باشد. تذکر: فریب تبلیغات فیک را نخورید. در بازار گاها مشاهده می شود که فروشندگان اطلاعات اشتباه به خریداران منتقل می کنند و یا حتی کاتالوگ فیک برای محصولات خود تهیه می کنند و در اختیار عموم قرار می دهند درحالیکه قابلیت های نسبت داده شده به دستگاه صحت ندارد مثلا در مورد همین توان خروجی ممکن است دستگاه 800 وات را بجای دستگاه 1200 وات معرفی کنند. لیزر بار یکی از اجزای تشکیل دهنده دستگاه لیزر موهای زائد می باشد که اشعه لیزر را تولید و به پوست ساطع می کند. قبل از هر توضیحی در مورد لیزر بار، لازم به ذکر است که قیمت لیزر بار در دستگاه لیزر حدود 20 تا 30 درصد کل قیمت دستگاه می باشد پس لیزر بار یک قطعه بسیار مهمی است و جواب دهی دستگاه عمدتا به کیفیت لیزر بار بستگی دارد. اکثر لیزر بار های داخل بازار ساخت کشور چین هستند که می توان گفت این لیزربار ها در جداول رده بندی در جایگاه های درجه دوم و درجه سوم قرار می گیرند ولی نمی توان گفت تمام لیزر بار های چینی از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.

قیمت و هزینه دستگاه لیزر موهای زائد

قیمت و هزینه دستگاه لیزر موهای زائد آخرین قیمت روز و نرخ انواع دستگاه لیزر موهای زائد عوامل متعددی تاثیرگذار هستند، متغیر بودن این نرخ ها به عواملی نظیر نوسانات بازار ارز، میزان کیفیت نسبی و سایر عوامل دیگر بستگی دارد.

جهت خرید انواع دستگاه های مرغوب ایرانی می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق شرکت تولیدی و یا فروشندگان و نمایندگی های معتبر مورد تائید این شرکت ها اقدام نمایید. با خرید دستگاه لیزر از طریق کارخانه لیزر مرغوب به صورت مستقیم علاوه بر حصول اطمینان از قیمت های ارائه شده توسط این مراکز می توانید از میزان کیفیت این محصول توسط آنها اطمینان حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *