یکی از بزرگ ترین ددغدغه ها و نگرانی های جامعه امروزی هم برای آقایان و هم خانم ها چاقی و خلاص شدن از چربی های اضافی بدن است . قیمت دستگاه شاک ویو اگر اراده جدی باشد و فرد بتوند رژیم های سخت غذایی سنگین را رعایت کند .

قیمت دستگاه شاک ویو


ورزش ها مکرر و پر تکرار انجام دهد شاید بتواند از سر اضافه وزن خود خلاص شود. اما گاهی این چربی‌های مقاومت بالاتری پیدا می‌کند. به این سادگی از بین نمی رود و تبدیل به نوعی چربی انباشته شده  می‌شوندبا ظاهری متفاوت مانند سلولیت ها که ظاهره ناخوشایندی هم برای اندام ها وجود می‌آورند.

قیمت دستگاه شاک ویو
با پیشرفت علم و تکنولوژی خصوصاً در حیطه پزشکی میتوان مشکل سلولیت ها و چاقی های موضعی را حل کرد. دستگاه شاک ویو یکی از روش هایی است که مورد استفاده اکثر کلینیک ها لاغری و پزشکان توصیه می کند. قیمت دستگاه شاک ویو لاغری بسیار مهم برای پزشکن و فعالان این حوزه است. به کمک این دستگاه میتوان روی موضعهای خاص بدن که نیاز به حل مشکل دارند .تمرکز کرد و به رفع چربی ها پرداخت و به اندام و ظاهر بهترین بدن بیمار را تبدیل کرد.
دستگاه شاک ویو کاربردهای متفاوتی دارد فیزیوتراپی ، ارتوپدی ، اورولوژی ،رفع نعوظ در آقایان لاغری های موضعی از جمله کاربردهای استفاده دستگاه شاک ویو است. ما در این مقاله به عملکرد دستگاه شاک ویو به در لاغری و قیمت دستگاه شاک ویو لاغری می پردازیم .

 

قیمت دستگاه شاک ویو

عملکرد وقیمت دستگاه شاک ویو چگونه است :

امواجی که در این دستگاه وجود دارد فراصوت هستند با طول موج پایین انرژی بالا تولیدمیکنند . به وسیله یک پروپ یا اپلیکاتور به بدن بیمار انتقال پیدا میکند. برای حرکت راحت تر پروپ یا اپلیکاتور بر روی بدن بیمار از ژل موضعی استفاده می گردد.
در موضعهایی که از دستگاه شاک ویو استفاده میشود گرمای بسیار زیادی تولید می شود .
تا از طریق همین گرما سلولیتها شکسته شوند و به صورت کریستالی در بیایند و از بین بروند.
در نهایت سلولهای چربی محتویات داخلی خود را خارج کرده سیدهای چرب تری گلیسیریدها که برای بدن مفید هستند از طریق گردش خون به کبد می‌رسند و انرژی لازم برای بدن را تامین می گرداند.
همچنین بعد از انجام درمان لاغری به وسیله دستگاه شاک ویو ورزش توصیه می گردد تا از چرب شدن کبد یا به اصطلاح کبد چرب جلوگیری شود. ورزشی که برای این مهم نیاز هست حداقل ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پیاده روی روزانه که هم از کبد چرب جلوگیری میکند.  هم برای ماندگاری بهتر اثر شاک ویو تاثیر گذار است.قیمت دستگاه شاک ویو

مزایای شاک ویو در لاغری چیست؟

  1. در موضع های خاصی از بدن برای از بین بردن چربی های مقاوم یا همان سلولیتها قابل استفاده  است .
  2. غیر تهاجمی بودن این روش لاغری در مقایسه با سایر روشهای لاغری عوارض بسیار کمتری دارد
  3. پیکرتراشی با شاک ویو دارای تاییدیه FDA می باشد.
  4. کوتاه بودن جلسات درمانی تقریباً هر جلسه ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.
  5. کاربرد های دستگاه شاک ویو برای لاغری لاغری موضعی و رفع سلولیت افتادگی پوست جوانسازی پوست
  6. بهبود و اصلاح ناهنجاری های بعد از عمل لیپوساکشن
  7. در درمان کمردرد و گردن درد
  8. اصلاح ناهنجاریهای پوستی درمان اختلالات تاندونها
  9. روش قابل توجه در درمان سلولیت
  10. افزایش ثبات و استحکام پوست
  11. جدا کردن جرم ها و زوائد خارجی پوست
  12. اثر درمان طولانی مدت
  13. قابلیت مشاهده اثر درمان تنها پس از چند جلسه درمان
  14. نورگ زایی از بافت زیر جلدی
  15. کلاژین شدن و شکل گیری پوست قوی تر
  16. بافت همبند افزایش جریان خون به بافت همبند
  17. بهبود درناژ لنفاوی و فعالیت غدد لنفاوی
  18. افزایش فعالیت متابولیکی که آدم بافت های چربی را کاهش میدهد
  19. کاهش سموم از طریق کاهش ادم که در نتیجه آسیب کمتری به الیاف کلاژن وارد و پوست را تنگ تر و کشیده تر می نماید
  20. بدون استفاده از دارو
  21. بدون هرگونه عوارض جانبی

قیمت دستگاه شاک ویو

سلولیت چیست ؟

اختلال متابولیک موضعی بافت چربی در زیر پوست است. با افزایش چربی و شل شدن عضلات درصد بیشتری از بدن را درگیر می‌کند . باعث تغییر شکل ظاهری در اندام ها می شود این اختلال ها بیشتر در خانم ها به دلیل این که حجم فیبر موجود در بافت های مفصلی و اتصال دهنده آنها بیشتر است . بیشتر به چشم می خورد و اکثراً روی ران باسن و شکم دیده میشود. سلولیت ها اغلب بعد از سن بلوغ در بدن ظاهر می شوند . در افرادی که سن بیشتری دارند به دلیل نازک شدن پوست بدنشان بیشتر می شود.

علت ایجاد سلولیت چیست؟

همانطور که گفتیم سلولیت نوعی چربی است که به شکل منحصر به فرد روی پوست بدن ظاهر می‌شود. این شکل منحصر به فرد اصلاً خوشایند نیست برای همین اکثر خانم ها به دنبال قیمت دستگاه شاک ویو هستند تا بتوانند پوست صاف و بهتری داشته باشد.
سولیت پوست را مانند پوست پرتقال می کند یعنی فرورفتگی ها و برآمدگی هایی روی بدن ایجاد می‌کند. البته عواملی مانند:جنسیت، ژنتیک ،سن، رژیم های غذایی نادرست که اغلب پرچرب هستند، تغییرات ناگهانی هورمونی بدن ،افزایش وزن ،ورزش نکردن و تحرک نداشتن ،حتی استرس و اضطراب باعث افزایش سلولیت ها در بدن می شود.

 

قیمت دستگاه شاک ویو

قیمت دستگاه شاک ویو تاثیر دستگاه شاک ویو به سلولیت ها یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن چربیهای متراکم شده یا همان سلولیت های پوستی است . همه می دانیم که سلول ها بیشتر در نواحی ران و باسن و شکم بیشتر به چشم می‌خورد . استفاده از دستگاه شاک ویو برای این نواحی از بدن هیچ اشکالی و ضرری ندارد و همانطور که گفتیم کمترین میزان عوارض در لاغری های موضعی استفاده از دستگاه شاک ویو است.

شاید برایتان سوال شود که استفاده از دستگاه شکاک ویو درد آور است ؟و در جلسات ۳۰ دقیقه ای درمان احساس درد می کنید؟

خیر . درمان با استفاده از دستگاه شاک ویو هیچگونه دردی ندارد باعث جوانسازی پوست می شود. پوست را از حالت پوست پرتقالی خارج می‌کند.
عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری لاغری با دستگاه شاک ویو وزن بدن ، وضعیت گردش خون ،میزان فعالیت و ورزش در روز ، ب این حال اثرات شاک ویو برای لاغری تا ۶ تا ۱۲ ماه بر روی بدن باقی می ماند .اما با انجام این فعالیت ها شما می توانید اثرات بلند مدت تری داشته باشید.

 

قیمت دستگاه شاک ویو
سازنده دستگاه شاک ویو یک موج آکوستیک از خود منتشر می‌کند که انرژی بسیار زیادی دارد. باعث پارگی های بسیار ظریف و میکروسکوپی در بافت های آسیب دیده بیمار میشه گفت . پارگی های بافت ها باعث آزاد شدن موادی از بافت های آسیب دیده میشه که این مواد قدرت ترمیم کنندگی و بازسازی و ریکاوری بافت آسیب دیده را تسریع می بخشد.
این فرایند برای بازسازی استخوان تاندون و بافت های نرم بدن موثر امواج شاک ویو با تحریک کردن سوخت و ساز و بهبود گردش خون افزایش خون رسانی به بافت های آسیب دیده به بازسازی و تقویت بافت ها کمک می کند و می دانیم که دامنه فشار پراکندگی امواج با این دستگاه قابل تغییر است .
تغییرات آن بسته به محل آسیب دیده و شدت آسیب دیدگی و نظر فیزیوتراپ دارد. این روند بسیار سریع اتفاق می افتد و درد و سوزش ای در بیمار ایجاد نمی کند و همین عامل سبب پرطرفدار بودن دستگاه بین بیماران و فیزیوتراپیست‌ها شده است .
عملکرد دستگاه به گونه ای است که شما بعد از چند جلسه استفاده از این دستگاه و درمان با آن به گونه ایی است که روند بهبود خود را به وضوح حس می کنید.

قیمت دستگاه شاک ویو

سوالات متداول درباره شاک ویو

آیا این درمان برای من مناسب است ؟
اکثر بیماران مبتلا به دردهای مزمن و حتی آرتروز های مفصلی نتوانستند از طرق مختلف درمانی برای کاهش درد خود و درمان آن پیدا کند. اما بیمارانی که از شاک ویو برای درمانش آن استفاده کرده‌اند ۸۰ درصد آنها رضایت از درمان داشتند. و اظهار داشتند که استفاده از شاکویو تراپی کمک شایانی به کاهش درد آنها کرده است.

آیا این روش درمان درد دارد ؟
باید بگویم که در طول درمان بسته به میزان دردی که بیمار دارد . واینکه در چه ناحیه ای درد دارد وجود دارد،ممکن است احساس درد و حس ناخوشایندی را تجربه کنند. که این حس حدوداً پنج دقیقه بیشتر طول نمیکشد. تایم ۵ دقیقه تایم کمی است که اکثر بیماران می توانند این درد را تحمل کنند . برای کسانی که تحمل درد شان پایین است می توان با استفاده از گزینه های دستگاه شدت امواج رو تغییر داد.

چند جلسه درمان نیاز دارد ؟
تعداد جلسات مورد نیاز بسته به درد در ناحیه آسیب دیده . این که درد در قسمت مفصل باشد استخوان باشد و یا بافت های نرم بدن متفاوت است . تشخیص فیزیوتراپ بنابراین معمولاً بیشتر از یک جلسه درمان بین ۳ تا ۵ جلسه نیاز است. معمولاً بیماران بعد از اولین درمان درد شان تسکین پیدا میکند . این جلسات با توجه به میزان تحمل بیمار و پاسخ بافت های بدن او به شاک های وارد شده بر بافتش باید با فاصله ۳ تا ۱۰ روز از هم انجام شود .

قیمت دستگاه شاک ویو
آیا بعد از درمان احساس درد میکند ؟ بیشتر بیماران بعد از درمان درد را تجربه می‌کنند. با این حال این درد دو تا چهار ساعت بیشتر طول نمیکشه و معمولاً دردی است قابل تحمل .

سوال آخر اینکه آیا بعد از درمان محدودیتی وجود دارد؟
باید بگوییم که توصیه می شود بعد از درمان با شاک ویو بهتر است. از فعالیت های بدنی و ورزش های سنگین تا حد امکان اجتناب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *