شاک ویو دستگاهی است که با تاباندن امواج پر قدرت به محل آسیب می تواند به درمان و بهبود آسیب کمک کند. این دستگاه انواع مختلفی دارد که هر کدام برای جبران آسیب وارد شده به قسمت خاصی از بدن کارآیی دارد.

قیمت دستگاه شاک ویو فیزیوتراپی در کارخانه بر اساس چند عامل تعیین می شود که از جمله آن ها می توان به قدرت امواج به کار گرفته شده در دستگاه اشاره کرد. همجنین نوع کار این دستگاه برای هر قسمت از بدن می تواند در نحوه قیمت گذاری آن در کارخانه موثر باشد.

قیمت دستگاه شاک ویو فیزیوتراپی در کارخانه

تقسیم بندی انواع دستگاه شاک ویو از نظر قیمت

تقسیم بندی انواع دستگاه شاک ویو از نظر قیمت دستگاه شاک ویو انواع مختلفی دارد که هم از لحاظ عملکرد و هم از لحاظ قیمت با هم متفاوت هستند. بسیاری آن ها فقط مختص کار در مراکز درمانی هستند و به علت وزن بالایی که دارند جابجایی آن ها کار مشکلی است که این دستگاه ها قیمت های بسیار بالایی دارند.

دستگاه های شاک ویو خانگی نیز در بازار عرضه شده اند که افراد می توانند با تهیه آن و آشنایی با نحوه کار کرد آن با کمترین هزینه ممکن به درمان خود بپردازند. قیمت دستگاه شاک ویو خانگی کمتر از نوع تخصصی آن است ولی باید متذکر شد که دستگاه های خانگی ضعیف تر از دستگاهی است که مختص کار در مراکز درمانی است به این دلیل که عملکرد های مختلفی بر روی دستگاه خانگی نصب نشده است و فقط مخصوص کار برای یک قسمت بدن است ولی نوع دیگر آن قابلیت های بیشتری دارد به این علت که برنامه های مختلفی بر روی آن نصب شده است.

قیمت ارزان دستگاه لیزر خانگی اورجینال

قیمت ارزان دستگاه لیزر خانگی اورجینال مو های زائد بدن از مشکلاتی هستند که خانم ها برای از بین بردن آن ها سختی های زیادی را تحمل کرده و به روش های گوناگون همیشه سعی داشته اند که از شر آن ها خلاص شوند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی این کار بسیار آسان شده است. امروزه استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن رواج زیادی پیدا کرده است که بسیاری از بانوان برای استفاده از این دستگاه ها به مراکزی که به صورت تخصصی با لیزر کار می کنند مراجعه کرده و موهای خود را بر می دارند.

اما دستگاه لیزر خانگی اورجینال نیز در بازار وجود دارند که با تهیه آن می توان مانع رفتن به سالن های زیبایی شد. قیمت ارزان این دستگاه تحت تاثیر چند عامل است که یکی از آن ها چند کاره بودن این دستگاه است به این علت که بسیاری از آن ها علاوه بر رفع موهای زائد توانایی انجام کارهای دیگری مانند جوانسازی پوست را دارند. همچنین میزان و قدرت تاثیر گذاری لیزر به کار رفته در دستگاه نیز می تواند در قیمت گذاری آن اثر گذار باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *