دستگاه شاک ویو دستگاهی مورد استفاده در طب نوین است که با روش جدید طول دوره بیماری و هزینه درمان را کاهش می دهد. این دستگاه در ارتوپدی، پزشکی ورزشی، ارولوژی، فیزیوتوراپی و حتی دامپزشکی و درمان خارپاشنه پا مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این دستگاه فور پزشکی برای درمان بیماریها، نیازی به بیهوشی نمی باشد و امواج ان نیز بدون خطر است. برای اطلاع از قیمت دستگاه شاک ویو خار پاشنه به فروشگاه های معتبر فروش این محصول مراجعه کنید.

قیمت دستگاه شاک ویو خار پاشنه از بازار

لیست قیمت دستگاه شاک ویو خار پاشنه در سال جاری

لیست قیمت دستگاه شاک ویو خار پاشنه در سال جاری امروزه علوم و صنایع مختلف پیشرفت زیادی داشته اند که این پیشرفت به سهولت زندگی و حتی سرعت یافتن روند درمان بیماری ها کمک کرده است. یکی از علومی که از این پیشرفت بسیار بهره برده است طب فیزیکی و توانبخشی است. یکی از پیشرفت های این صنعت استفاده از دستگاه پنس هموستات دندانپزشکی برای درمان بیماران است. دستگاه شاک ویو موج صوتی با انرژی بسیار بالا تولید می کند و در واقع بوسیله انرژی تولید شده بیماری هایی مانند؛ خارپاشنه، التهاب تاندون کف پا، خشکی مفاصل مانند مفصل زانو، مفصل شانه، التهاب تاندون آشیل و … استفاده می شود و حتی در بعضی موارد جایگزین عمل جراحی نیز می باشد.

استفاده از دستگاه شاکو ویو در حال حاظر یکی از پیشرفته ترین و موثر ترین روش های درمانی ارتوپدی در سطح جهان است. از مزایای درمان با دستگاه شاکو ویو می توان گفت که هم سریع و بدون درد است هم بدون خطر و عارضه می باشد و بالاترین سطح تاثیر را دارد. دستگاه شاک ویو با وارد کردن ضربه به ناحیه کف پا التهاب موجود در بدن را بهبود می بخشد.

امواج شاک ویو از طریق پوست وارد بدن می شوند و با افزایش دادن سطح اکسیژن و تسریع خونرسانی در بافت مورد نظر التهاب را کاهش داده و کمک می کنند سلول های سالم در بدن بازسازی و احیا شود. بعد از انجام این عمل در بدن، بیمار دو الی چهار ساعت بعد تسکین درد را احساس خواهد کرد. این روند درمانی باید حداقل چهار جلسه در هفته انجام شود تا بهبودی کامل حاصل شود.

برای اطلاع از لیست قیمت گوشی پزشکی دیجیتال دستی دستگاه شاک ویو خار پاشنه در سال جاری حتما به فروشگاههای شناخته شده و معتبر مراجعه کنید.

قیمت دستگاه شاک ویو خانگی در ایران

قیمت دستگاه شاک ویو خانگی در ایران در حال حاضر هزینه خار پاشنه برای هر پا مبلغی مشخص و جداگانه حساب می شود و اگر بیمار دفترچه داشته باشد هزینه ها 20 درصد کاهش پیدا می کند. اینکه بیمار به چند جلسه برای درمان محتاج است و چه دستگاه هایی برای بیمار در کنار شاک ویوتراپی به کار می رود، در تعیین هزینه مؤثر می باشد. . البته برای کم کردن هزینه درمان میتوان از دستکش جراحی آزمایشگاهی خانگی استفاده کرد که با قیمت مناسب قابل تهیه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *