دستگاه تراکشن گردن، یک وسیله ‌ی کمک درمانی برای پیشگیری و درمان بعضی مشکلات گردن است. از این وسیله می‌ توان جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ هایی مانند آرتروز گردن، پرولاپس و فتق گردنی استفاده کرد. کسانی که در طول روز به دلیل شغل خود در معرض ابتلا قرار دارند، در شغل ‌هایی مانند: دندانپزشکی، جراحی، کارهای دفتری و.. که شخص مدت طولانی گردن خود را در یک وضعیت نامناسب ثابت نگه می‌ دارد. همچنین کسانی که کار سنگین بدنی انجام می‌ دهند. این افراد می‌ توانند پس از مشورت با پزشک خود، طبق برنامه‌ ی روزانه از دستگاه کشش گردن استفاده کنند. قیمت دستگاه تراکشن گردن در نمایندگی ها مناسب تر از فروشگاه های موجود در سراسر کشور هستند و می توان با هزینه مناسب این دستگاه تهیه کرد.

قیمت دستگاه تراکشن گردن از نمایندگی

تاثیر کیفیت دستگاه تراکشن بر قیمت آن

تاثیر کیفیت دستگاه تراکشن بر قیمت آن دستگاه تراکشن خانگی، به صورت کاملا ایمن، ساده، سریع، ارزان، با کیفیت و البته قابل حمل به بیمار این امتیاز را می ‌دهد که در هر زمان و مکانی بتواند از آن استفاده نماید. دستگاه کشش کمر و گردن، که در مراکز استفاده می شود؛ بسیار بزرگ و اشغال کننده فضا، گران و محدود به کلینیک درمان است و استفاده از آن ها نیاز به حضور یک نفر متخصص دارد در صورتی که این دستگاه ها توسط شخص بیمار اماده و استفاده می شوند.

با پیشرفت تکنولوژی امروزه دستگاه های تراکشن با کیفیت توسط کامپیوتر هدایت می شوند. که این روش الکترونیکی به پزشکان اجازه می دهد به طور دقیق تری در طول درمان، محرک اعمال شده را براساس مشکل ستون فقرات فرد تنظیم کنند. و اینکه هر چه قدر دستگاه با کیفیت بیشتری باشد قیمت آن هم گران تر می باشد.

از جمله عوامل موثر بر قیمت دستگاه تراکشن عبارتند از:

  • سختی درمان
  • قیمت تجهیزات و دستگاه ها
  • مدت زمان فیزیوتراپی

هرچقدر کلینیک فیزیوتراپی مجهز تر باشد هزینه فیزیوتراپی نیز افزایش می یابد.

قیمت مناسب دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای

قیمت مناسب دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای سه طول موج اصلی مورداستفاده برای حذف موهای زائد عبارت‌اند از:

  • طول موج ۷۵۵ نانومتری لیزر الکساندرایت
  • طول موج ۸۰۵ نانومتری یا ۸۱۰ نانومتری لیزر دایود
  • طول موج ١٠۶۴ نانومتری لیزر ان دی یاگ

این سه طول موج لیزر تنها انواع لیزرهای به‌ کار رفته برای حذف موهای زائد به شمار می‌ روند. اگرچه انواع بسیار متنوعی از لیزر وجود دارد، فناوری اختصاصی به‌ کاررفته در ابزارهای حرفه ‌ای لیزر موهای زائد از نوع لیزر پالسی بلند است. این بدان معناست که مدت‌ زمانی که لیزر بر روی سطح پوست قرار می‌ گیرد طولانی‌ تر خواهد بود. با این‌ حال همچنان نسبت به 1 ثانیه بسیار سریع در نظر گرفته می‌ شود. یک دستگاه لیزر حرفه‌ای موهای زائد ممکن است چیزی حدود ۲۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار ارزش داشته باشد.

دستگاه لیزر دایود نیز به‌ عنوان یک سرمایه‌گذاری مالی با سود بالا در نظر گرفته می‌ شود. دستگاه لیزر گران قیمت و قسطی باعث می شود؛ خود را درگیر اجاره عملیاتی دستگاه کنید. بنابراین بسیار مهم خواهد بود که بهترین دستگاه را متناسب با بودجه و توان خرید خود انتخاب کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *