اگر نیازی به دستگاه تراکشن کمر دارید می توانید از سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی محصول مورد نیاز خود را به راحتی جست و جو کرده وقیمت دستگاه تراکشن کمر را دریافت نمایید تا به بهترین روش و مناسب ترین قیمت محصولی با کیفیت و مرغوب را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. قبل از خرید توجه داشته باشید که محصولتان دارای نشان استاندارد بوده و از خدمات پس از فروش برخوردار باشد.

قیمت دستگاه تراکشن کمر در تهران

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های تراکشن

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های تراکشن از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های تراکشن ها می توان به نوسانات قیمت ارزجهانی اشاره کرد چرا که مواد اولیه تهیه دستگاه گران شده پس محصول نهایی نیز به مراتب گران تر خواهد شد، یکی دیگر از عوامل نیز دستمزد فیزیوتراپ است به طوری که استفاده از تراکشن دستی نیازمند فیزیوتراپ است پس میزان قیمت محصول و استفاده از آن نیز با افزایش قیمت همراه خواهد بود چرا که اکثرا این دستگاه ها وارداتی هستند و با دلار محاسبه می شوند، دستگاه های تراکشن به عنوان وسیله ای برای فیزیوتراپی شناخته می شود و می توان با استفاده از آنها انواع درد های کمر و گردن را به راحتی کم کرد، چرا که مراجعه کننده به این مراکز دارای درد شدیدی در بدن خود بوده و همواره سعی می کند به نحوی کارهای خود را به راحتی انجام دهد در حالی که درد مانع از انجام کار ها می شود، تراکشن با ایجاد ورزش های کششی و مناسب را برای تغییر آماده می کندو کمک شایانی برای کاهش درد دارد.

ضایعه نخاعی و یا مشکلاتی از این قبیل باعث می شود که فشار از روی بدن و ستون فقرات کاهش پیدا کند و جریان خون رسانی برای بدن را افزایش می دهد، افرادی که از بیماری‌های نخاعی رنج‌ می‌برند می‌توانند از این روش درمانی بهره‌مند شوند زیرا تراکشن نیروی جاذبه را معکوس می‌کند. عمدتا از تراکشن برای درمان مواردی چون: دیسک‌های لغزیده شده، خار استخوانی، دیسک‌های فتق‌دار، بیماری فاست، بیماری دژنراتیو دیسک، سیاتیک، تنگی سوراخ بین مهره‌ای، فشردگی عصب‌ها و… استفاده می‌شود. برای کسانی که از ناراحتی هایی چون شکستگی، تومور، آنوریسم آئورت شکمی، استئوپروز پیشرفته، ایمپلنت‌های فلزی در ستون فقرات رنج می برند استفاده از تراکشن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

قیمت خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی خانگی

قیمت خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی خانگی قیمت خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی خانگی را می توانید از سایت های بزرگ و معتبر دریافت نمایید و طبق نیاز خود محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به راحتی تهیه کرده و در منزل استفاده نمایید، قبل از خرید محصول توجه داشته باشید که حتما محصولی که خریداری می کنید دارای نشان استاندارد بوده و از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *