قیمت دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی اولین عامل حایز اهمیت برای خریداران است. به طبع همه ما دنبال بهترین جنس با کمترین قیمت و از همه مهمتر با گارانتی معتبر هستیم. لذا گروه شرکتی طنی طب با داشتن کادری مجرب و کاربلد و همچنین تولید دستگاه با کیفیت توانسته خدمات ارزنده ایی به مشتریان همیشگی خود ارایه دهد.

قیمت دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی

مزایای دستگاه استیمولاتور

دستگاه برجیس با استفاده از تحریک عضلات و ماهیچه ها کمک به فرم دهی آن ها کرده و موجب خون رسانی بهتر به بافت های ماهیچه ها می شود از دیگر فواید دستگاه استیمولاتور می‌توان به از بین بردن سلولیت ها در یک نقطه از بدن نام برد. همچنین دیگر کاربرد استیمولاتور لاغری است بله لاغری ….
برای لاغری موضعی در ناحیه های خاصی از بدن مانند شکم پهلو ران و دیگر قسمت های بدن که نیاز به تغییر دارد استفاده میشود.پس می‌توان با جدیت به این نتیجه رسید که این دستگاه با توجه به عملکردی که تا به اکنون داشته علاوه بر کاهش وزن کاهش سایز نیزمی توان انجام داد. این دستگاه بسیار کارآمد برای کسانی است که وزن کم می‌کنند اما نمی‌توانند سایز کم کنند.

قیمت دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپیمزیت دیگر این دستگاه این است که فرد نیاز به انجام کار خاصی ندارد و می‌تواند با دراز کشیدن و ورزش کافی برای اندام های خود را تامین کند و قسمت هایی که به نظر قسمت هایی که نیاز به کوچک شدن هست با استفاده از دستگاه استیمولاتور کوچک شده و تغییر سایز دهد و یا با استفاده از این دستگاه می توان به تقویت عضلات کمک کرد و عضلات و ماهیچه های سفت تر و خوش فرم تر داشت. دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی باعث ایجاد گردش خون در ماهیچه ها می شود و این گردش خون باعث خون رسانی و اکسیژن رسانی و رساندن مواد غذایی به ماهیچه ها و دفع مواد زائد از آنها می شوند و همین عامل تاثیر فراوانی روی ظاهر و فرم و شکل ماهیچه ها خواهد داشت.

 

قیمت دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی

قیمت دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی

قیمت دستگاه استیمولاتور و قیمت دستگاه اولتراسوند فیزیوتراپی یکی از مهم ترین مواردی است که کلینیک های فیزیوتراپی به آن توجه می کنند و دنبال دستگاهی با بهترین کیفیت و با بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی چند ساله هستند. برای دریافت قیمت دستگاه فیزیوتراپی برای سکته مغزی و همچنین قیمت دستگاه فیزیوتراپی بیمارستانی و قیمت دستگاه اولتراسوند فیزیوتراپی کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کرده و بتوانید بهترین دستگاه را با توجه به نیازتان برای خود خریداری کنید.

 

قیمت دستگاه استیمولاتور فیزیوتراپی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *