قیمت دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک با عملکرد بسیار عالی و برند معتبر با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، این دستگاه با برخورداری از دو کانال و چهار عدد پد با کارایی بالا قیمت فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است، قیمت عمده این دستگاه مطالبات بسیار خوبی را در بازار رقم زده است، ما بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت را به شما مشتریادستن گرامی عرضه می داریم.

قیمت خرید دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک

مهم ترین قابلیت دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]قابلیت های بیشماری شامل این نوع از دستگاه های فیزیوتراپی می شود، کارایی بسیار خوبی شامل آن شده و حتی در زمینه ناتوانی افراد سالمند این نوع از دستگاه ها به کار می رود، برای افرادی که تمایل دارند کاهش لاغری موضعی داشته باشند این دستگاه ها کاربرد داشته و اثرات مثبتی دارد، افرادی که به دلایل مختلف در معرض ناتوانی و آسیب های متعدد قرار گرفته اند از طریق این دستگاه مورد درمان قرار می گیرند. این دستگاه قابلیت تنظیم داشته و امنیت روانی افراد با بهره مندی از این دستگاه بیمه می شود، سرویس دهی بعد از فروش و ارائه ضمانت نامه معتبر شامل آن می شود، وزارت صنایع و معدن این نوع از دستگاه های کاربردی را مورد تایید خود قرار داده است، تنس فارادیک تسکین دهنده دردهای بسیاری است و عملکرد بسیار خوب و موثری در زمینه امراض مختلفی دارد. ساختار تولیدی این دستگاه به گونه ای است که موجبات کاهش درد را در نقطه مورد نظر فراهم می کند و می توان گفت مهم ترین قابلیت این دستگاه همین مورد می باشد، عملکرد این دستگاه با بهره مندی از جریان الکتریکی می باشد و در واقع می توان گفت کاربردهای وسیعی شامل آن می شود و از اثرات بسیار مثبت و کارآمدی برخوردار است.[/highlight-paper]

 

صادرات عمده دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک

صادرات عمده دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک با کیفیت بسیار خوب و عملکرد بسیار خوبی که دارد توانسته است رقم فروش خوبی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد، صادرات دستگاه فیزیوتراپی در تعداد بسیار بالا و با قیمت کلی همراه است، قیمت دستگاه فیزیوتراپی متناسب با ابعاد، مدل و برندی است که ارائه دهنده آن می باشد.

تولید کنندگان با ارتقاء سطح کیفی این کالا و با بهره مندی از روش عرضه مستقیم موفق شده اند این کالا را در حجم بالا به کشورهای مناطق مختلف صادر نمایند و بازارهای زیادی را جذب خود نمایند، عرضه کنندگان دستگاه های اولتراسوند، کمباین،  استیمولاتور،  تنس فارادیک، لیزر پرتوان ۳۵ وات، لیزر، پراب قلمی ۲ وات، ۵وات، ۱۰ وات، ترکشن، شاک ویو، پراب خوشه ای (کلاستر) را با مناسب ترین قیمت تجهیزات فیزیوتراپی  و برندهای معتبر در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهند.

 

دردهایی که با استفاده از فرکانس تنس می توان تسکین داد. عبارتند از :

  1. درد سرطان،
  2. درد عصب سه قلو( قفل شدن دهان و فک کشیده شدن ناگهانی دهن تیک های عصبی بی حسی در اندام صورت ) .
  3. سیاتیک ،
  4. آرتریت روماتوئید (روماتیسم مفصلی) ،
  5. درد مفاصل ،
  6. درد فانتومی لگنی .
  7. استئوپروز( پوکی استخوان) صدمه گردن ،
  8. صدمات ورزشی ،
  9. درد پشت.
  10. آسیب اعصاب محیطی ،
  11. ام اس ،
  12. درد بعد از عمل جراحی،
  13. زونا ،سردرد و …..

به لطف و تدبیر آفریننده ما انسان ها در بدن ما  هنگام درد سیستم ایمنی بدن ماده‌ای به نام آندروفین ترشح می‌کند.و با ترشح این ماده میتواند  درد را تسکین دهد .
دستگاه تنس فارادیک کمک می کند به سیستم ایمنی بدن تا بتواند این عمل و این پروسه را سریعتر انجام دهد.و بیمار درد کمتری را احساس کند .
در ایالات متحده برای تسکین درد بیماران اکثراً از روشهایی همچون استفاده از دستگاه تنس برای کاهش درد بیماران استفاده میکنند . به جای استفاده از مخدرها و داروهای شیمیایی استفاده میشود . همانطور که میدانیم استفاده طولانی مدت از داروهای شیمیایی و مخدر ها .برای کاهش درد بیمارعلاوه بر هزینه‌های زیاد و سرسام اور عوارض گاه جبران ناپذیر برای بیمار به ارمغان می آورد.

عملکرد دستگاه بسیار ساده .و اسان است. این دستگاه با ارسال فرکانسها و پالس های الکتریکی دستگاه تنس فارادیک با ولتاژ پایین که به سطح پوست وارد می شود. باعث تسکین درد میشود و همانطور که محققان و دانشمندان پزشکی در دانشگاه دوک آمریکا بر روی ۵ هزار بیمار انجام داده‌اند . نتیجه هایی که به دست آورده اند این بوده که استفاده مکرر و مداوم از این فرکانس ها نه تنها باعث اعتیاد بیمار به این فرکانس و پالس ها نمی شود . بلکه هیچ گونه عوارض جانبی هم ندارد و فقط درد را کاهش می‌دهد .

 

مهم ترین قابلیت دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک

مزیت دستگاه فیزیوتراپی تنس فارادیک  همانطور که گفتیم این است که فرد بیمار برای تسکین درد خود از مخدر ها و مسکن ها و داروهای شیمیایی استفاده نمی کند . چرا که این داروها در تمام بدن بیمار منتشر می شود. و ممکن است عوارض جانبی فراوان و گاه جبران‌ناپذیر در دیگر نقاط بدن بر جای گذارد . استفاده از محرک های الکتریکی و فرکانس های الکتریکی این دستگاه ها فقط بر نقطه دردناک بیمار تاثیر می‌گذارد . هیچگونه عوارضی برای دیگر نقاط بدن ندارد . استفاده از تحریک کننده ها برای زخمهای باز که معمولاً افراد دیابتی دچار آن می‌شوند و قند بالایی دارند که این قند بالا باعث کندی در روند پیوست زخم می شود بسیار موثر است . کمک می کند که زخم های این بیماران سریعتر جوش خورده و بیمار سریعتر بهبود یابد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *