لیزر موهای زاید تعداد جلسات

دستگاه لیزر موهای زائد با استفاده از طول موج های مختلف می‌ تواند انواع موهای ضخیم و نازک را از بین ببرد و سازگاری کامل با همه پوست ها دارد. فروش دستگاه لیزر موهای زائد خانگی از مراکز ایران به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد و از پایین ترین نرخ ممکن بهره مند است.

فروش دستگاه لیزر موهای زائد خانگی از مراکز ایران

راهکارهای موثر بر افزایش فروش دستگاه لیزر موهای زائد

از راهکارهای موثر بر افزایش فروش دستگاه لیزر موهای زائد می توان به روش عرضه آن اشاره نمود؛ در واقع مراکزی که به صورت اینترنتی و آنلاین محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند می توانند با حجم بالایی از سفارشات و خرید مواجه شوند؛ چرا که این راه طی سال های اخیر بسیار رایج شده و مزایای مخصوص به خود را دارد.

از آنجایی که افراد زیادی از نظر زمان دارای دغدغه می باشند و فرصت کافی برای مراجعه به بازار را ندارند به صورت آنلاین محصولات خود را خریداری می کنند؛ با این وجود به فروشندگان عزیز توصیه می شود محصولات خود را به صورت غیر حضوری در بازار عرضه کنند.

یکی دیگر از راهکارهای فروش این محصول قرار دادن قیمت مناسب است که نظر مشتریان را به خوبی جلب می کند؛ به خصوص در این شرایط بد اقتصادی که افراد زیادی به دنبال ارزانترین قیمت هستند، فروشندگان می توانند محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنند تا قیمت های مناسبی بر روی محصولات خود لحاظ نمایند.

راهکارهای موثر بر افزایش فروش دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زاید تعداد جلسات

از بین بردن مو به روش لیزر راهی برای رفع و از بین بردن موهای زايد در نواحی مختلف بدن است، من جمله نواحی ظریف که دقت و عملکرد و بهتر و کاربردی تر برای این ناحیه ها مثل بکینی و صورت مورد استفاده قرار میگیرد. لیزر موهای زاید اگر توسط اپراتور دستگاه و در نواحی حساس مثل صورت و بکینی تووسط پزشک انجام شود، کاملا بی خطر بوده و هیچ عارضه ای ندارد زیرا موج های این دستگاه با طول موج مشخصی که دارند به نواحی زیر پوست وارد نشده و فقط تا فولیکول های مو رفته و آنها را از بین میبرند. برای همین از خطراتی همچون سرطان و ناباروری و… مبرا هستند. تشعشعات لیزر فقط باعث از بین رفتن موهای زاید میشوند و به دیگر اندام ها و بافت های بدن هیچ آسیبی نمیرسانند.

 

لیزر موهای زاید تعداد جلسات

 

برای داشتن لیزری بدون درد و با نتیجه عالی بعد از سپری کردن تعداد جلسات پایین و کم به نتیجه مطلوب رسید باید از پزشکان و متخصصان و اپراتورهای کار دیده کمک گرفت و انتخاب دستگاه لیزری که ان کلینیک استفاده میکنند نکته بسیار مهم است. دستگاهی که عملکردی عالی دارد مثل دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر کندلا اصل میتواند به شما در نتیجه بخش شدن سریعتر و ماندگارتر لیزر کمک کند. معمولا تعداد جلسات با توجه به ضخامت پوست و درجه رنگی پوست تعیین میشود. جلسات لیزر معمولا بین 6 تا 8 جلسه متغییر است که این جلسات حتما باید در کلینیک های معتبر با دستگاه لیزر تیتانیوم و یا کندلا انجام پذیرد. همانطور که قبلا اشاره کردیم در زمانی که لیزر به پوست شما برخورد میکند، هیچ آسیبی به هیچ ناحیه ای وارد نمیشود فقط اثر لیزر روی ملانین مو باعث شکسته شدن رنگدانه آن شده و در طول جلسات درمان تقریبا بعد از 5 جلسه به طور مشهود متوجه قطع رویش مو در بسیاری از نواحی مو می شوید.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زاید

در طول جلسه لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟ ویزیت برای جلسه اول لیزر موهای زائد معمولاً زیاد طول نمی کشد و بیشتر رنگ پوست ضخامت موها را مد نظر قرار می دهد و بعد از آن جلسه تعیین می کنند، که شما به چه تعداد جلسه برای رهایی است. موهای زائد خود نیاز داریم هر چند زمان طول کشیدن درمان موهای زائد بسته به ناحیه انتخابی شماره برای صورت معمولاً بین ۵ تا ۷ دقیقه و برای پاها و دستها و به اصطلاح فول بادی معمولاً یک ساعت ها یک ساعت را به زمان نیاز هست درمان با لیزر درمانی بسیار ساده و بدون درد است. معمولاً شما دردی را احساس نمی کنید مگر در نواحی مانند بیکینی که می توانید اگر تحمل و آستانه درد پایین می دارید از کرم های بی حس کننده در این نواحی استفاده کنید، تا بتوانید چند دقیقه ای لیزر که به آن ناحیه برخورد میکنه و کمی درد آور است را تحمل کنید. معمولاً برخی از دستگاه ها که قدیمی هستند برای شروع و اقدام لیزر از ژل های خنک کننده استفاده می کند اما دستگاه های جدید مثل کندلا و دستگاه لیزر تیتانیوم از جلو پاک کننده استفاده نمی شود. هیچ تماس فیزیکی بین سطح پوست و دستگاه برقرار نمی شود و این یکی از بهترین مزیت های دستگاه های جدید لیزر دنیاست که از بسیاری از بیماری های پوستی بین مراجعین جلوگیری میکند.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زاید

نور لیزری که از طریق دستگاه لیزر به پوست بدن وارد می شود معمولاً بدون درد است و اصلا احساس نمی کنید. همانند چسبیدن نوار لاستیکی به پوست رنگدانه های مو با گرمایی که لیزر از خودش در می آورد جذب می‌شوند و انرژی مو به فولیکول مو منتقل میشه و در نتیجه فولیکول مو از بین میرود کل ناحیه تحت لیزر با این عمل مدام تحت تاثیر قرار می دهند و باعث میشود فولیکول های مو در کل آن ناحیه به صورت کامل از بین برود.

فروش بی واسطه دستگاه لیزر تاتو ایرانی

فروش بی واسطه دستگاه لیزر تاتو ایرانی فروش بی واسطه دستگاه لیزر تاتو ایرانی از بهترین روش هایی است که فروشندگان مد نظر قرار داده اند تا بتوانند با لحاظ کردن قیمت های ارزان بر روی محصولات نظرات خریداران و مصرف کنندگان را به خود جلب نمایند و با فروش بالایی مواجه شوند.

تمامی محصولات  از جمله فروش دستگاه لیزر موهای زائد خانگی توسط این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه مورد نظر تامین می شود و با نازلترین قیمت در دسترس مشتریان قرار داده می شود تا بتوانند با خیال آسوده آن را تهیه کنند.

ارائه کالا به صورت کاملا اینترنتی بوده و با تماس از طریق شماره های زیر می توانید درخواست خود را به فروشندگان اطلاع دهید تا سفارشات شما را تکمیل نمایند و در اسرع وقت به دست شما برسانند؛ ارسال به همه شهرهای ایران ممکن می باشد.

این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد و از این رو مدل های مختلف آن برای فروش قرار داده شده است تا همگی بتوانند با توجه به نیاز خود آن را انتخاب کنند؛ سفارش این محصول وقت زیادی نمی گیرد و می توانید در چند دقیقه سفارش خود را به ثبت برسانید تا به محل مورد نظر ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *