دستگاه لیزر صورت یکی از محبوب ترین دستگاه ها می باشد، اگر از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون خسته شده اید، ممکن است روش های دائمی تری برای رفع مو های زائد در نظر بگیرید. لیزر مو های زائد طولانی ترین نتایج را ارائه می دهد. اگرچه کاملاً دائمی نیست، اما ممکن است هفته ها بدون نیاز به انجام مجدد درمان به سر ببرید.

لیزر مو های زائد با کمک لیزر های با حرارت بالا یا نور های پالسی شدید (IPL) کار می کند که مو ها را حل کرده و به طور موقت فولیکول های مو را از کار می اندازد. به این ترتیب، فولیکول ها تا چند هفته قادر به تولید مو های جدید نخواهد بود. برای لیزر مو های زائد باید به متخصص پوست مراجعه کنید.

لیزر مو های زائد برای کاهش مو های زائد استفاده می شود. مکان های رایج درمان شامل پا، زیر بغل، لب بالایی، چانه است. با این حال، درمان مو های ناخواسته تقریبا در هر ناحیه ای به جز پلک یا ناحیه اطراف آن امکان پذیر است. پوست دارای خالکوبی نیز نباید درمان شود.

رنگ مو و نوع پوست بر موفقیت لیزر مو های زائد تاثیر می گذارد. اصل اساسی این است که رنگدانه مو، نه رنگدانه پوست، باید نور را جذب کند. لیزر باید تنها به فولیکول مو آسیب برساند و در عین حال از آسیب به پوست جلوگیری کند. بنابراین، تضاد بین رنگ مو و پوست – مو های تیره و پوست روشن- بهترین نتایج را به همراه دارد.

خطر آسیب به پوست زمانی بیشتر می شود که تضاد کمی بین رنگ مو و پوست وجود داشته باشد، اما پیشرفت در فناوری لیزر، لیزر مو های زائد را به گزینه ای برای افرادی که پوست تیره تری دارند تبدیل کرده است. لیزر مو های زائد برای رنگ مو هایی که نور را به خوبی جذب نمی کنند موثر است:

  • خاکستری
  • قرمز
  • بلوند
  • سفید

با این حال، گزینه های لیزر درمانی برای مو های رنگ روشن همچنان در حال توسعه هستند.

فروش دستگاه لیزر صورت در قم

بررسی راه های فروش دستگاه لیزر در انواع مختلف در ایران

بررسی راه های فروش دستگاه لیزر در انواع مختلف در ایران امروزه دستگاه های لیزر برای از بین بردن مو های زائد بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و خریداران زیادی را به این دستگاه جلب کردن ، ولی با توجه به تنوع کالا و شرکت های ارائه دهنده این نوع دستگاه ها ممکن است انتخاب دستگاه مناسب کار آسانی نباشد، باید تحقیق و از فروشندگان با تجربه خریداری کرد.

قیمت فروش دستگاه لیزر موهای زائد مطبی در تهران

قیمت فروش دستگاه لیزر موهای زائد مطبی در تهران قیمت این دستگاه ها بستگی به کیفیت و ساخت دارد ، مثلا یک دستگاه لیزر با کیفیت ۲۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان است. که این قیمت برای کسانی که مطب و دارایی دارند بسیار خوب و به صرفه هست و برای ترقی در کارشان می توانند از لیزر استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *