دستگاه اولتراسوند لاغری

روش اولتراسوند برای از بین بردن دائمی چربی موضعی در نقاط مختلف بدن به کار می رود. به کمک امواج ماورای صوت در خانم ها و آقایان چربی های اضافی شکم ،پهلو، ران، غبغب، پشت، سینه آقایان را خارج کرد. دستگاه زیبایی و لاغری اولتراسوند باعث لرزش سلولهای چربی میشود. در بازارهای سراسر کشور دستگاه اولتراسوند برای لاغری با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رسد. مشتریانی که قصد خرید این کالا را دارند به آسانی خرید این مدل دستگاه را انجام بدهند. سایت های اینترنتی بهترین روش برای خرید دستگاه است.

فروش دستگاه اولتراسوند لاغری از نمایندگی

چند نکته هنگام فروش دستگاه اولتراسوند لاغری که باید به آن توجه کرد

چند نکته هنگام فروش دستگاه اولتراسوند لاغری که باید به آن توجه کرد فرد باید قبل از درمان با اولتراسوند کویتیشن، فعالیت جسمی داشته باشد و از رژیم غذایی سالمی پیروی نماید. روزی ۸ لیوان آب بخورد، از مصرف الکل و برنزه کردن پوست پرهیز کند. مصرف آب به اندازه کافی به بدن برای متابولیسم چربی و تری گلیسرید که بعد از درمان آزاد می‌شوند کمک می‌کند. مصرف الکل باعث اختلال عملکرد کبد برای متابولیسم مواد می‌شود. برنزه کردن پوست باعث می‌شود که پوست نسبت به امواج اولتراسوند که مورد استفاده قرار میگیرند، حساسیت نشان دهد. نتایج درمان با این دستگاه با رعایت نکات گفته شده چشمگیر میباشد.

تعداد جلسات بین ٨ تا ١٢ باشد. درصورت رعایت رژیم غذایی سالم وفعالیت بدنی در هر جلسه بین ١ تا ٤ سایز درنواحی بزرگ مانند شکم وپهلو کاهش سایز خواهیم داشت. بیش از ١٢ جلسه انجام درمان با مقاومت بافت چربی به امواج دستگاه همراه میشود. لذا باید ازدرمانهای کمکی بهره برد. موقع انجام کار باید تمام وسایل فلزی والکترونیکی موبایل را از بدن دورکرد، چون که احتمال آسیب به بدن یا دستگاه الکترونیکی وجود دارد. پیش وپس از درمان شدن با این دستگاه باید مقادیر زیادی آب نوشید.

فروش کلی دستگاه لاغری کویتیشن خانگی

فروش کلی دستگاه لاغری کویتیشن خانگی دستگاه کویتیشن خانگی فوق العاده و با کیفیت یک ماساژور کارآمد برای صورت و بدن می باشد. این دستگاه دارای ویژگی هایی است. این دستگاه ماساژوری است که از آخرین فناوری های التراسونیک تولید می شود که می تواند بر روی پوست صورت و بدن مصرف شود. این دستگاه می تواند یک نوع درمان مادون قرمزی کارآمد برای لاغری ارائه دهد. دستگاهی برای موزون شدن و لاغری و پوست. این دستگاه می تواند پوست را با فناوری التراسونیک زیبا کند.

همچنین، کارهای موزون سازی و لاغری بدن با EMS که انجام آنها در سالن های زیبایی و مراقبت از پوست پرهزینه است می‌توانندبا این محصول جادویی انجام شوند. بوسیله این سه ویژگی لاغری و زیبایی، این دستگاه شگفت انگیز می تواند کمک کند که فرم بدنی جذاب داشته باشید و در مدت کوتاهی لاغر شوید. فروش آنها در مراکزمعتبر عرضه کالاهای پزشکی امکان پذیر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *