دستگاه تراکشن گردن جدید سبک وزن هستند، به راحتی می‌توان با آن رفت و آمد کرد و برای تسکین درد گردن مؤثر است. این دستگاه با راحتی و کارایی بهبود یافته است .
تراکشن گردن نوع قدیمی سال‌هاست که از دستگاه‌های کششی گردن برای به دست آوردن تسکین ،با برداشتن فشار عصبی و شل کردن عضلات سفت و بهبود گردش خون استفاده می‌شود.

ویژگی های کیفی دستگاه تراکشن برای گردن

کشش گردن می تواند یک درمان موثر برای مشکلات گردن باشد.دستگاه‌های کشش گردن که به راحتی در خانه استفاده می‌شوند، تنش‌های استرس‌زا ناشی از اضطراب و ضربه را کاهش می‌دهند . مانع گردش خون مناسب و عملکرد عصبی می‌شوند. از آنجایی که اعصاب حساس و رگ‌های خونی در اثر فشار دادن یا فشار دادن منقبض می‌شوند. علائمی مانند گردن درد، درد شانه، گزگز یا بی‌حسی در بازو(بازوها) یا دست(ها) و حتی سردرد می‌تواند ایجاد شود. مجموعه طنی طب با به همراه داشتن نیروهای مجرب  و کاردان در شیراز وتهران و همچنین اصفهان درکنار شما عزیزان است.

دستگاه تراکشن گردن

مراکز تولید دستگاه تراکشن گردن با تضمین کیفیت

کشش گردن می تواند به تسکین درد، کاهش فشار روی اعصاب و کاهش اسپاسم عضلانی کمک کند. جدیدترین دستگاه‌های برانکارد گردن می‌توانند. به افزایش گردش خون در ساختارهای ستون فقرات گردنی کمک کنند. به اکسیژن رسانی به عضلات، اعصاب، تاندون‌ها و همچنین رباط‌ها کمک می‌کنند . و همین عامل  می‌تواند انرژی را افزایش داده، درد را کاهش دهد. در عین حال آرامش را از طریق تسکین انقباض اعصاب و عروق خونی افزایش دهد. بنابراین فشار و تنش کاهش می یابد. افزایش تنش عضلانی به انقباض عروق خونی و اعصاب مربوط می شود. که باعث آزاد شدن مواد شیمیایی التهابی می شود. که باعث تحریک، تنش و درد بیشتر می شود. کاهش این فشار ممکن است به کاهش فتق/برآمدگی دیسک و شرایط دژنراتیو دردناک مانند استئوآرتریت گردنی و/یا سندرم فاست مفاصل کمک کند. مجموعه طنی طب تولید کننده دستگاه تراکشن با کیفیت و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
دستگاه تراکشن گردن

پیشرفت‌های فناوری با روش‌های جدیدتر و دستگاه تراکشن گردن برای مصارف خانگی اکنون استفاده آسان‌تر، راحت‌تر، ایمن‌تر و مؤثرتر از دستگاه‌های بزرگ و قیمت بالای قدیم است. از این دستگاه برای برداشتن وزن اضافی و به اصطلاح سنگینی سر را روی بدن نگه میدارد . تا روش های خاص تر و موثرتر در حالت خوابیده به پشت .که می تواند به بازیابی حالت طبیعی گردن کمک کند. متغیر است.

طراحی جدیدتر کشش و افزایش طول ماهیچه ها را آسان تر می کند. در حالی که مفاصل گردنی را از هم جدا می کند. و این ممکن است باعث تسکین موثر مربوط به ناراحتی و التهاب مرتبط با بسیاری از مشکلات گردن شود. کشش خفیف دهانه رحم ممکن است عضلات گردن را تمرین دهد. و گردش خون را بهبود بخشد. در جایی که نیروهای کششی قوی تر، انقباض مفاصل را کاهش می دهد .  فشاری که از طریق رگ های اعصاب بروی گردن وارد میشود را به صورت چشمگیری کاهش میدهد. یقه های کشش هوا نیروی کشش خوبی را با تنوع زیاد در اندازه . همچنین طراحی های راحت و آسان برای استفاده فراهم می کنند.

دستگاه تراکشن گردن

اگر گردن شما در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد، دستگاه کشش گردن در خانه وسیله ای مؤثر برای بازیابی وضعیت صحیح است. زیرا در طول درمان با عمل پمپاژ دیسک از اکستنشن استفاده می کند.  لطفاً کشش های گردن را مرور کنید تا نشان دهید چگونه برای اکستنشن آزمایش کنید. اگر این باعث سرگیجه یا افزایش درد شود. ممکن است دستگاه های اکستنشن برای شما مناسب نباشند. اگر مشکلی در اکستنشن وجود نداشته باشد. یا احساس خوبی داشته باشد، هر یک از این دستگاه تراکشن گردن ،به همراه تمرینات گردن برای کمک به بازگرداندن انحنای و وضعیت طبیعی گردن مفید خواهند بود. مادر اصفهان و سایر شهرهای ایرن میتوانیم بهترین تراکشن های گردن متناسب با درد و درمان بیماران شما به شما ارایه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *