عملکرد دستگاه کمباین چگونه است؟ با خرید دستگاه کمباین هم دستگاه استیمولاتور و هم دستگاه اولتراسوند از ترکیب دستگاه ها دستگاه کمباین تهیه میشود. قسمت راست دستگاه مربوط به استیمولاتورو قسمت چپ دستگاه مربوط به التراسوند است. ا[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]ین دستگاه قادر به تولید موج سینوسی با دامنه های قابل تنظیم و فرکانسهای مگاهرتز و یک پروب ۷ سانتیمتر است . در صورت استفاده از اولتراسوند و روشن کردن قسمت التراسوند دستگاه که همان سمت چپ دستگاه کمباین استفاده می‌کنیم . با استفاده از دکمه تغییرات فرکانس های دستگاه و طول موج سینوسی دستگاه را تغییر میدهیم . روی آیتم پالس یک و نیم ، ۱.۱۰ و ۱.۲۰ قرار دارد. قسمت کانتینیوز با استفاده از دکمه های دستگاه قابل تغییر است .[/highlight-red]

عملکرد دستگاه کمباین چگونه است؟

عملکرد دستگاه کمباین چگونه است؟

با چرخاندن ولوم روی دستگاه کمباین میتوان از نیم تا دو تغییر داد. از استارت دستگاه بدون اتصال کامل پروپ به دستگاه جدا خودداری کنید . زیرا همزمان باید هم پروب وهم الکترود با هم استفاده بشن .
در صورت مشاهده اینکه دستگاه کمباین خروجی ندارد . یا به عبارتی خاموش شده است حتماً فیوز دستگاه دچار اشکال شده. در صورت نیاز از فیوز یدک که در داخل پک دستگاه کمباین موجود است. استفاده میکنیم فیوز دستگاه پیچیست و با چرخاندن آن باز و بسته می شود.
خوب میرسیم به بخش استیمولاتور دستگاه که سمت راست دستگاه است .شامل تنس و فارادیک است . که روی تمام دستگاه های موجود در مجموعه تنیس ب قرار دارد دکمه تایمر وجود دارد . میشود تایم درمان را کم یا زیاد کرد . دکمه HF در  حالت تنس به معنای فرکانس و در حالت فارادیک به معنای هلد دستگاه است . که قابل تغییر است. در حالت RW درحالت  تنس پهنای پالس و در حالت فارادیک و  در یک زمان رست و کلید رنج هم  محدوده تغییرات سیگنال رو در محدوده ثانیه و میلی ثانیه مشخص می کند.

عملکرد دستگاه کمباین چگونه است؟

اهمیت پروب دستگاه

با فشار آن می شود تنظیم کرد با ولوم دستگاه کمباین هم می‌توانیم آن را تغییر دهیم . با به صدا درآمدن دستگاه یعنی شدت بسیار بالا رفته و دستگاه ارور میدهد. پروب هر اولتراسوند با دستگاه مربوط به خودش کالیبره شده و نباید تعویض شود. چون پروب هر دستگاه مخصوص با این دستگاه تعبیه شده و با این دستگاه ست شده و کالیبره شده.
در صورت خراب شدن پروب حتماً باید تعمیر شود و در صورتی که قابل تعمیر نبود میبایست دستگاه کمباین را تعویض کرد. زیرا استفاده از پروب غیر استاندارد برای دستگاه کار درستی نیست و نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت.
برای همین بهتر است از پروب دستگاه کمباین به خوبی نگهدار یکرد هرچند امکان ایجاد مشکل وجود دارد  با این حال میتوان از تکنسینن های مجرب و کاربلد برا ی تعمیر آن کمک گرفت .

 

 

عملکرد دستگاه کمباین چگونه است؟

تاکیید میکنیم اگر پروب دستگاه قابل تعمیر نبود ختما دستگاه را تعویض کنید زیرا استفاده از پروبی که برای دستگاه کالیبره نشده سلامت دستگاه را هم به خطر میندازد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *