عرضه مستقیم دستگاه تراکشن با کیفیت از کارخانه به درب منزل یا محل کار شما با ارزانترین قیمت دستگاه تراکشن و سایر دستگاه های فیزیوتراپی نظیر شاک ویو ، کمباین ، اولتراسوند ، تنس فارادیک و…. را از ما بخواهید .
دستگاه تراکشن فیزیوتراپی یکی از دستگاه های پرکاربرد برای استفاده در کلینیک های فیزیوتراپی است. عملکرد آن به گونه ای است که با کشش ستون فقرات و گردن باعث بهبود و تسکین دردهای ناشی از دیسک های مختلف ستون فقرات و گردن می شود.

بررسی شاخص های کیفی دستگاه تراکشن

امروز به بررسی محصول دیگری برای درمان ستون فقرات می‌پردازیم ما قصد داریم دستگاه جدید قابل حمل کشش کمر را بررسی کنیم .
دستگاه تولید ابتدایی آن از استرالیا است و برای مشکلات کمر بسیار عالی است.  شما می توانید پنس هموستات دندانپزشکی را در کلینیک خود داشته باشید می توانید آن را اجاره کنید و به بیماران بفروشید. یا آن را به خانه ببرید و از آ برای تسکین درد دیسک کمر و ستون فقرات وگردن خود استفاده کنید. اگر  فقط چند دقیقه  از آن استفاده کنید توصیه می شود این کار به مدت ۳ دقیقه صبح دقیقه  و عصر سه دقیقه است.  انجام دهید بنابراین در مجموع فقط با ۶ دقیقه در روز کار با دستگاه در واقع می توانید ستون فقرات خود را تسکین دهید.

عرضه مستقیم دستگاه تراکشن با کیفیت از کارخانه

نگاه دقیق تری داشته باشیم یکی از اولین موادی که در مورد دستگاه تراکشن جدید به آن توصیه توجه خواهد کرد این است که برای افرادی که دیسک کمر دارند و پر جنب جوش نیستن این دستگاه بسیار راحت است  در مقابل دیگر وارونه تراپی ها یا دستگاه‌های رفع فشار می‌توانند موجب یک درد واقعی و یا موجب رفع آن شود . اما همچنین می‌توان متوجه شدیم که این دستگاه فور پزشکی کاملا محکم است و ما این کار را چندین بیمار که بیش از صد و پنجاه کیلو  بودند استفاده کردند و مشکلی هم نداشتند.  حتی برای بیمارانی با حجم بزرگتر از هم بسیار محکم بود شما واقعاً می توانید که با این دستگاه احساس راحتی  کنید.

دستگاه تراکشن

هرچه به جلو خم می شوید می توانید در ناحیه ساکروب لامبو  حرکت کنید که کاملا راحت  است . لنت های بزرگی که زیر بازو دستگاه تراکشن قرار می گیرند راحت هستند و صدمه به بیمار نمی زند به شما در حین استفاده ار دستگاه شما  به راحتی احساس  میکنید که ستون فقرات و دیسک باز شده و کشش خوبی را برای ربات ها و عضلات ناحیه کمر فراهم می آورد .

در کل به شما توصیه می‌شود که نگاهی به این دستگاه جدید بیندازید این دستگاه بسیار به صرفه قیمت گذاری در گوشی پزشکی دیجیتال دستی شده که در صورت خرید تکی دستگاه تراکشن با قیمت مناسب تقدیم شما خواهد شد در شما در واقع می توانید به صورت عمده فروشی آن را کمی ارزان تر بخرید از همه مهمترین از نظر بالینی موثر است و بیماران را با جلسات مکرر در این مورد تصمیم داریم و یک مکمل خوب برای برخی از درمان های دیگر است ست که در عمل به شما پیشنهاد می شود.

لیست قیمت دستگاه تراکشن با کیفیت در سال جاری

برای اطلاع از قیمت تجهیزات فیزیوتراپی مورد نیاز خود شامل تنس فارادیک ، تراکشن ، شاک ویو ، اولتراسوند و … با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید . بهترین محصولات دستکش جراحی آزمایشگاهی و با کیفیت ترین آنها با نازل ترین قیمت ها را از ما بخواهید .
کافی است با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید و از مشاوران ما بخواهید تا به شما برای خریدی آسان و با اطمینان خاطر مشاوره و راهنمایی دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *