عرضه دستگاه شاک ویو با بهترین کیفیت در تهران و در سایر نقاط ایران همچنین دستگاه های پرکاربرد دیگری چون اولتراسوند و کمباین و تنس و … توسط شرکت طنی طب برای فیزیوتراپیست های عزیز و ارولوزیست های محترم و سایر متقاضیان  این محصولات است .
در حال حاضر دستگاه شاک ویو یکی از پرفروش ترین و محبوبترین  دستگاه در زمینه لاغری و درمانی و زیبایی پوست است  عملکرد این دستگاه بدون ضرر بوده و با امواج فراصوت درمان بیماری و اختلالات بیماران می پردازد و همین بی خطر بودن و کم ضرر بودن دستگاه باعپ پر طرفدار بودن این دستگاه شده است.

دستگاه شاک ویو

مزایای استفاده از دستگاه شاک ویو

دستگاه شاک ویو از محبوبترین دستگاه های فیزیوتراپی ست که همین محبوبیت وبی خطر بودن آن باعث پر کاربردی بودن آن شده است که بسیار محبوب بین فیزیوتراپیست‌ها همچنین بیماران است. جالب است بدانید که دستگاه شاک ویو چند کاره است و در فیزیوتراپی ارتوپدی پزشکی ورزشی و ارولوژی کاربرد های فراوانی دارد و دستگاه سیلر از نمونه دستگاه های صادراتی است.

بیماری هایی که باشاک ویو تراپی درمان میشوند عبارتند از :

  1. درد کمر
  2. انواع آرتروز
  3. آرتروز زانو
  4. درد های مزمن
  5. درد و آسیب های شانه
  6. درد کف پا
  7. تسکین درد گردن
  8. دردپاشنه پا
  9. التهاب تاندون آشیل
  10. شکستگی های استرسی استخوان
  11. درد و التهاب مفصل لگن
  12. زخم پای دیابتی
  13. خارپاشنه
  14. نقاط ماشه‌ای
  15. گرفتگی های تورم عضلانی
  16. گلف البو
  17. تنیس البو
  18. درد کشاله ران

دستگاه شاک ویو

همانطور که در تعریف شاک ویو گفتیم شاک ویو تراپی  نوعی درمانی غیرتهاجمی است . که در فیزیوتراپی برای درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد . اکثر بیماری‌ها دستکش جراحی دیسپومد درمان میشوند . درمانی که از طریق آن صورت می گیرد کوتاه و سریع می باشد . سریع چون سریعتر از سرعت صوت شاک ویو امواج سریعتر از صوت با انرژی بالا به بافت های آسیب دیده برای ترمیم و التیام آن ها اعمال می‌کند . همین موجب کاهش و تسکین درد در بافت های آسیب دیده و نقاط ماشه ای میشود.

بزگترین تولید کننده دستگاه شاک ویو درجه یک در تهران

دستگاه شاک ویو یکی از بهترین که در فیزیوتراپی ها پزشکان از آن استفاده می‌کنند .دستگاهی است که توسط شرکت های چینی ژاپنی آلمانی آمریکایی تولید میشود . شرکت‌هایی هم در ایران هستند که به مونتاژ و تولید شاک ویو ارزان  دست زدن ولی همچنان نتوانستند با نمونه های ساخته شده توسط ژاپن و آلمان به رقابت بپردازند. هرچند در حد خود به بهترین شکل ظاهری شدند اما فیزیوتراپیست‌ها و پزشکان اورولوژیست های محترم برای خرید محصول برای کلینیک های خود ترجیح می‌دهند از نمونه های ژاپنی آلمانی درجه های چینی استفاده کنند و روپوش پزشکی تهران قیمت مناسبی دارد.

دستگاه شاک ویو

درمان با دستگاه شاک ویو چه فایدهای دارد و چه بیماری هایی رو میتونیم باهاش درمان کنیم ؟

در درمان با شاک ویو امواج صوتی با انرژی بالا بر روی سطح پوست قرار میگیرد و از طریق بدن انتشار پیدا میکنه موجب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در ناحیه صدمه دیده و یا لاغری  میشود . که تسریع در روند بهبودی رو به همراه داره و موجب کاهش درد برای بیماران می شود و دماسنج جیوه ای طبی گرانتر شده است.

مهمترین اثرات شاک ویو در طول درمان می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رشد رگهای خونی جدید
  2. تحریک کلاژن سازی
  3. التیام التهاب های مزمن ماستوسیت ها
  4. حذف کلسیم رسوب کرده در بافت ها مانند خارپاشنه
  5. پراکنده سازی ماده پی
  6. رهاسازی نقاط ماشه ای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *