صادرات محصولات ارتوپدی ایرانی به کشورهای دیگر یکی از دلایل رشد اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال می باشد. پایین آوردن نرخ بیکاری و همچنین ارز آوری به کشور از ویژگی های خوب صادرات محصولات ارتوپدی به شمار می‌رود. آلمان، عراق، سوریه، ایتالیا از جمله وارد کنندگان محصولات ارتوپدی ایرانی هستند. تولید محصولاتی با کیفیت و درجه یک از جمله عوامل مهم در صادرات این کالا محسوب می شود. محصولات ارتوپدی شامل انواع گوناگونی مانند گردن بند، کتف بند، کمربند پزشکی، آتل و همچنین مچ بند می شود.

صادرات محصولات ارتوپدی ایرانی

استاندارد های لازم برای صادرات محصولات ارتوپدی

استاندارد های لازم برای صادرات محصولات ارتوپدی

برای صادرات انواع محصولات از جمله محصولات ارتوپدی استاندارد های مشخصی وجود دارد که از جمله ی این استاندارد ها می توان به کیفیت بالا و مرغوبیت این محصول اشاره نمود. از دیگر استاندارد های لازم برای صادرات محصولات ارتوپدی می توان به اخذ مجوز از سازمان و نهاد های مختلف دولتی از جمله وزارت بهداشت، سازمان استاندارد ملی و همچنین سازمان انرژی اتمی اشاره نمود.

شرکت تولید محصولات ارتوپدی باید مدارک و اسناد لازم ثبت شرکت را جهت صادرات به نهاد مربوطه ارائه دهد. علاوه بر این امر اخذ کارت بازرگانی از مهم ترین قوانین جهت صادرات است. از دیگر استاندارد های لازم جهت صادرات این کالا داشتن بسته بندی مناسب و مطابق با قوانین کشور مقصد می باشد. آشنایی با قوانین و مقررات کشور مقصد جهت صادر نمودن این کالا جزو ملزومات می باشد. حمل و نقل محصولات ارتوپدی می تواند به صورت هوایی، دریایی و زمینی صورت گیرد. درج روش جابجایی و صادرات این کالا به کشور مورد نظر از دیگر عوامل مهم در امر صادرات می باشد.

درج مشخصات و برچسب گذاری بر روی بسته بندی محصولات ارتوپدی توسط نهاد مربوطه قبل از صادرات از جمله استاندارد های مهم در این امر محسوب می شود. بسته بندی های این محصول باید به صورت استریل شده و با درج تاریخ و نام شرکت تولید کننده و همچنین نام کشور مقصد و مبدأ صورت گیرد. موارد ذکر شده از جمله استاندارد های لازم و ضروری جهت صادرات این محصول به شمار می‌رود.

صادرات دستگاه های لیزر موهای زائد بدون درد

صادرات دستگاه های لیزر موهای زائد بدون درد

صادرات دستگاه های لیزر موهای زائد بدون درد بعد از اخذ مجوزهای لازم از نهاد های مختلف از جمله وزارت صنعت و معدن و تجارت وزارت بهداشت ملی و غیره صورت می گیرد. صادرات دستگاه های لیزر موهای زائد سبب ایجاد اشتغال و ورود ارز به کشور می شود. این امر در رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی را ایفا می کند. صادرات این محصول بعد از انجام امور مربوط به صادرات و اخذ کارت بازرگانی توسط تجار امکان پذیر می باشد. تجار و بازرگانان جهت صادرات دستگاه های مختلف می توانند از مشاوران و متخصصان در این زمینه کمک بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *