تراکشن با کشش بر ستون فقرات بدن انسان نقش مهمی در بسیاری درمانهای فیزیوتراپی دارد. این کشش بر ستون فقرات موجب صاف شدن ان و در نتیجه کاهش فشارهای وارده بر روی دیسک می شود. حتی استفاده از تراکشن موجب شده است تا روشهای دیگر درمانی که در کنار تراکشن تراپی انجام می شود تاثیر بیشتری داشته باشد و روند درمان بهتر و سریعتر از گذشته صورت گیرد. برای خرید دستگاه تراکشن حتما به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه کنید.

صادرات دستگاه تراکشن از نمایندگی

مراحل صادرات دستگاه تراکشن به صورت زمینی

مراحل صادرات دستگاه تراکشن به صورت زمینی

صادرات کالا به روشهای مختلفی انجام می شود. صادرات کالا به طور کلی به چهار بخش تقسیم می شود؛

  1. صادرات قطعی
  2. صادرات موقت
  3. صادرات غیرتجاری
  4. صادرات قطعی در حجم تجاری

صادرات و واردات کالا عملی تخصصی می باشد و نیازمند تخصص و یادگیری است. به همین علت است که شرکت های صادراتی به طور تخصصی کار می‌کنند و تمرکزشان بر روی کالاهای خاصی می باشد. در صادرات زمینی یا جاده ای از کانتینرهای مختلف متناسب با نوع و حجم کالا استفاده می‌کنند. شرکتهای مختلف حمل و نقل بین المللی کالاهای صادراتی و وارداتی از روش لجستیک حمل ون قل کالا که شامل حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای می شود کالا را حمل و به مقصد می‌رسانند

همچنین سرویس های انبارداری و خدماتی حمل و نقل بار از ناوگانی به ناوگان دیگر از جمله عملیاتهای لازم برای فرایند صادرات کالا می باشد. شرکت های بازرسی گمرک نیز از دیگر شرکت های صادرات کالا به روش زمینی و جاده ای هستند.

به طور کل صادرات کالا معاوضه کالا یا انتقال یک کالا از کشوری به کشوری دیگر است. شخص صادر کننده کالا باید مدارک مورد نیاز را کسب کند. همچنین با توجه به کالایی که صادر می شود مدارک گمرکی متفاوتی مورد نیاز است مانند؛ کارت بازرگانی، گواهی استاندارد، گواهی بهداشت، کارت قرنطینه و … .

صادرات کالا به دلیل ارز اوری بالا و مزایای بسیار ان برای کشور بسیار لازم و ضروری می‌باشد. برای تسهیل صادرات باید زیر ساخت های ان فراهم شود.

 

صادرات کلی دستگاه تراکشن خانگی به کشورهای همسایه

صادرات کلی دستگاه تراکشن خانگی به کشورهای همسایه تراکشن ستون فقرات یکی از انواع درمان با دستگاه تراکشن است که فشار روی ستون فقرات را کاهش می‌دهد. تراکشن را می‌توان به صورت دستی و یا مکانیکی انجام داد. تراکشن ستون فقرات در درمان دیسک‌های فتق‌دار، سیاتیک، بیماری دژنراتیو دیسک، فشردگی عصب‌ها و بسیاری از بیماری‌های مربوط به کمر استفاده می شود. تراکشن ها انواع مختلفی دارند که در مراکز طب فیزیکی و در منزل نیز قابل استفاده هستند. انواع دستگاه تراکشن خانگی ایرانی به کشورهای همسایه صادر می شود که این عمل موجب ارز اوری برای کشورمان شده است. و بدین ترتیب کارگران بسیاری از این طریق مشغول کار و فعالیت شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *