دستگاه اولتراسوند پوست

این محصول حرفه ای برای جذب مواد تخصصی با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس و قدرت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای عمل روی پوست می تواند در سلول های پوست لرزش ایجاد کند و اثر ماساژ مایکروویو تولید کند، میزان حجم سلول را تغییر دهد. بنابراین، بهبود گردش خون با تحریک سیستم عصبی و سلولی، پوست را صاف میکند. برای مراقبت صورت، جوان سازی پوست، برداشتن چین و چروک، پیری، تمدد اعصاب پوست، حذف جوش و افزایش کشش پوست مفید است. اولتراسوند چندکاره به پوست کمک می کند که محصولات را به طور موثر تر جذب کند.در برند های متفاوتی در بازار تهران به فروش میرسد و صادر هم میشود.

صادرات دستگاه اولتراسوند پوست از نمایندگی تهران

گام به گام صادرات دستگاه اولتراسوند به صورت زمینی

گام به گام صادرات دستگاه اولتراسوند به صورت زمینی صادرات دستگاه اولتراسوند یکی از راه های پردرآمد در ایران بوده است و با توجه به این که ایران کشوری مستقل در تولید انواع تجهیزات پزشکی است، محصولات خود را به کشور های همسایه صادر می کند. این دستگاه یکی از بهترین درمان های روز بوده که در درمان پوست مفید می باشد و صادرات دستگاه یکی از راه های عالی برای درآمدزایی در کشور به شمار می رود. امواج اولتراسوند به وسیله اثر پیزوالکتریکی تولید می‌شود که به دلیل ارتعاش کریستال‌های درون سر پروب ایجاد می‌شود. امواج اولتراسوند از پوست عبور می‌کند و بافت‌های نرم موضع ما را مرتعش می‌کند.

این ارتعاش یا خلأزایی موضع را به صورت عمقی گرم می‌کند، البته بیمار هیچ حرارتی را حس نخواهد کرد. در مواردی مثل زخم و آسیب همراه با التهاب حاد، که اثر گرمایی مناسب نیست، امواج اولتراسوند را می‌توان به شکل پالسی منتقل کرد. دانشمندان بر این باوراند که اولتراسوند حس ایمنی کاذبی را در بیمار ایجاد می‌کند، چون با از بین رفتن درد، بیمار تصور می‌کند که بهبود پیدا کرده و ورزش یا فعالیت‌های معمولی خود را خیلی زود شروع می‌کند و به این ترتیب به پوست خود آسیب می‌زند.

 

صادرات کلی اولتراسوند پرتابل در ایران

صادرات کلی اولتراسوند پرتابل در ایران

کشور های بسیاری در صادرات دستگاه اولتراسوند مشغول میباشند که می توان به آلمان، ژاپن، آمریکا اشاره کرد. اما ایران در صادرات این محصول به کشور های همسایه فعالیت دارد. صادرات یکی از بهترین روش ها برای پیشرفت سریعتر است. دستگاه های اولتراسوند یکی از زمینه های عالی توسعه می باشد. برای ورود به عرصه صادرات دستگاه، ابتدا بایستی از نیاز سنجی منطقه یا کشوری که می توانند گزینه مناسبی برای صادرات محصول باشند شروع کرد.

محصول تولید شده بایستی توانایی رقابت با محصولاتی که از سایر کشورها به بازار جهانی وارد می شوند را داشته باشد که از فاکتورهای مهم و اصلی کیفیت و قیمت محصول می باشد. در محصولاتی که کیفیت بسیار عالی دارند، قیمت برای مصرف کننده خارجی اهمیت و اولویت فراوان برخوردار است. ساختن دستگاه اولتراسوند در ایران از لحاظ سطح تکنولوژی یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌ ها در پزشکی است. تولید آن در درون کشور در سی سال گذشته بی نظیر بوده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *