لیزر اسکنر دستگاهی است که در نقشه برداری ها از آن استفاده می شود. کار این دستگاه به گونه ای است که حجم زیادی از اطلاعات را در کمترین زمان ممکن می توان در خود ذخیره کند. لیزر اسکنر انواع مختلفی دارد که کار با هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد.

این دستگاه توسط شرکت های دانش بنیان به راحتی طراحی شده است که علاوه بر تامین بازار داخلی، انواع لیزر اسکنر را نیز از ایران به بسیاری از کشورها صادر می کنند.

صادرات انواع لیزر اسکنر از ایران

نحوه ی صادرات لیزر اسکنر به صورت زمینی

نحوه ی صادرات لیزر اسکنر به صورت زمینی صادرات زمینی می تواند از طریق ریلی باشد و یا توسط پایانه های مرزی و از طریق انواع کامیون. نحوه صادرات زمینی دستگاه لیزر به این گونه انجام می شود که این دستگاه را در بسته های مخصوص و مناسب صادرات آماده کرده و برای ارسال به کشور مقصد آماده می کنند. که بعد از طی مراحل قانونی و گمرکی محصول را به مرزها برای ارسال به کشور مقصد می فرستند. که در بسیاری از پایانه های مرزی محصول آماده شده تحویل گمرک کشور مقصد داده می شود ولی در بسیاری از موارد هم کامیون های ایرانی اجازه ورود به کشور مقصد را دارند. ولی در صادرات زمینی که از طریق خطوط ریلی انجام می شود باری که شامل دستگاه لیزر اسکنر است در مرز کشور مقصد تحویل داده می شود.

صادرات انواع دستگاه شاک ویو به کشورهای همسایه

صادرات انواع دستگاه شاک ویو به کشورهای همسایه شاک ویو دستگاهی است که از چند رشته متصل به هم درست شده است. این دستگاه امواج پر قدرت را با سرعت بالا به عضله ها وارد می کند تا آسیب های وارد شده به عضلات را از بین ببرد. این دستگاه توسط متخصصان خبره ای در ایران تولید می شود و به دلیل کیفیت و عملکرد خوبی که در درمان بیماری های عضلانی دارد مشتریان داخلی و خارجی زیادی مایل به خرید آن از تولید کنندگان ایرانی هستند. بیشترین خریداران این دستگاه کشورهای همسایه ایران هستند به این دلیل که علم پزشکی و وسایل مربوط به آن در ایران بسیار پیشرفته تر و قوی تر از کشورهای همجوار ایران است.

صادرات انواع دستگاه شاک ویو به کشورهای همسایه به چند روش انجام می شود. این کار هم باعث رونق کار تولید کنندگان این دستگاه ها می شود به این دلیل که خرید این دستگاه از جانب مشتریان خارجی، تولید کنندگان را وادار به ساخت دستگاه های بیشتر می کند و این موضوع یعنی رونق کار تولید کنندگان و با توجه به این که قیمت این دستگاه ها بر اساس قیمت دلار تعیین می شود و فروخته می شود بنابراین از طریق صادرات انواع دستگاه شاک ویو ارز آوری زیادی به همراه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *