یکی از روش های مهم در درمان دردها عضلانی و اسکلتی استفاده از لیزر اسکنر فیزیوتراپی میباشد برای بیماری های مانند دردهای عضلانی، ترمیم بافت های آسیب دیده بدن، کاهش التهابات موثر می باشد. استفاده از لیزر برای افرادی که بیماری خاصی ندارند ضرر ندارد چون که کاربرد درمانی دارد.

لیزر نوریست که تنها روی یک طول موج خاص تمرکز دارد و فرکانس انرژی بیشتری را نسبت به یک نور معمولی میتواند منتقل کند. امواج دستگاه لیزر تراپی نور قرمز یا مادون قرمز هست که قابل تنظیم در یک محدوده مشخص و شدت آن را با توجه به عمق درد و تجویز پزشک قابل تغییر است.

خرید لیزر اسکنر فیزیوتراپی از بازار

مشخصات انواع لیزر اسکنر برای خرید

مشخصات انواع  لیزر اسکنر برای خرید دستگاه های لیزر تراپی به طور کلی شامل دو دسته هستند دستگاه لیزر با توان پایین که کمتر از ۵۰۰ میلی وات و دستگاه با توان بالا که بیشتر از ۵۰۰ میلی وات در بازار موجود می باشد.

کاربرد دستگاه لیزر تراپی با توان پایین:

*تسکین درد و التهاب

*تاثیر روی عروق خونی

*ایجاد تحریک و بازسازی بافت ها

*تاثیر روی سیستم عصبی محیطی و ضد حساسیت و بازسازی

*استفاده از اشعه های نوری برای فعال سازی آنزیم ها

*برای درمان ریزش مو و سلامت پوست استفاده می شود

*موثر در درمان آرتروز کشیدگی و رگ به رگ شدن عضلات و تاندون ها

کاربرد دستگاه لیزر تراپی با توان بالا:

*کاهش درد و التهاب

*از بین بردن گرفتگی عضلات و کاهش درد

*کاهش دوره نقاهت بعد از بیماری و عمل جراحی

*تحریک سلول ها به کلاژن سازی و بهبودی سریع زخم ها و کاهش اسکار زخم

*تقویت سیستم ایمنی بدن و دفع مواد زائد

خرید ارزان لیزر کم توان فیزیوتراپی با کیفیت عالی

 خرید ارزان لیزر کم توان فیزیوتراپی با کیفیت عالی لیزر همانطور که گفته شد در واقع یک نور است که اشعه پر انرژی دارد که می‌تواند آن را به صورت کنترل شده و انتخابی به بافت ها منتقل کند و موجب درمان آن بافت بشود در نواحی کوچک به راحتی قابل استفاده است که در مقایسه با سایر روش های درمانی خیلی بهتر است و یک درمان بدون درد و غیر تهاجمی است به راحتی می توان به محل دقیق جراحت یا درد دسترسی پیدا کرد بدون اینکه به بافت‌های اطراف آن آسیب وارد شود. در لیزر درمانی عوارض جانبی وجود ندارد و یا احتمال آن خیلی کم می باشد اما محدودیت‌هایی هم وجود دارد به عنوان مثال برای زنان باردار یا کسانی که داروهای حساس کننده پوست استفاده میکنند خطرناک است و در موقع استفاده از لیزر درمانی حتماً باید از عینک های مخصوص استفاده شود.

با توجه به توضیحات گفته شده دستگاه لیزر امروزه جزء مهمترین تکنیک های درمانی جدید که کاربردهای زیادی دارد مورد توجه است بنابراین برای خرید ارزان لیزر کم توان فیزیوتراپی بازار های متفاوت و برند های مختلف بین المللی وجود دارد که با توجه به کاربرد آن می توان با قیمتی بسیار مناسب آن را تهیه کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *