مرکز خرید عمده دستگاه استیمولاتور خانگی امکان خرید این دستگاه را را با قیمت ارزانتری برای تمامی هم وطنان ما امکان پذیر نموده است. در این مرکز تمامی کسانی که به این دستگاه نیاز دارند، می توانند آن را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند. با توجه به کاربرد گسترده فیزیوتراپی در زندگی امروزه ما، خرید استیمولاتور خانگی می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

خرید عمده دستگاه استیمولاتور خانگی

آشنایی با طرز کار استیمولاتور خانگی

آشنایی با طرز کار استیمولاتور خانگی برای فیزیوتراپی دستگاه های اندازه گیری با برند های مختلف و انواع متفاوت وجود دارد. با توجه به شرایط کنونی زندگی مردم، نوع تغذیه، فعالیت های بدنی و … امروزه مردم بیشتر درگیر بیماری ارتوپدی و مخصوصا دردهای شدید و بالا هستند. و نکته قابل تامل اینجاست که این بیماری معمولا علائم و نشانه ای خاص ندارد. بنابراین باید از روش پیشگیری استفاده کرد. انتخاب یک استیمولاتور خوب اولین گام است. باید بدانیم که متناسب با نیاز خود استیمولاتوری مناسب انتخاب کنیم.

استیمولاتور های خانگی که در دو نوع بازویی و مچی طراحی شده بهترین گزینه برای مصرف خانگی است. کشور پیشتاز در طراحی انواع استیمولاتور ، ژاپن است و نام کشور سازنده وقتی ژاپن باشد با اطمینان می توان آن استیمولاتور را تهیه کرد و به دقت اندازه گیری آن اعتماد نمود.

استیمولاتور های خانگی، گرفتن فیزیوتراپی را بسیار آسان نموده اند. این استیمولاتور ها که بصورت بازویی و مچی موجود هستند، براحتی در منزل و توسط حتی سالمندان قابل استفاده می باشند. استیمولاتور های خانگی با کاف هایی که مخصوص گذاشتن روی بدن است، توسط برند های مطرح استیمولاتور ساخت و تولید شده اند. استیمولاتور مچی براحتی بر روی بدن قرار می گیرند و فیزیوتراپی را بصورت بسیار دقیق اندازه گیری می کنند.

.از مشخصات دیگر این دستگاه امکان اتصال به کامپیوتر ،سنجش سریع ،کاف فنری مناسب برای دور بازوی ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر،ظرفیت حافظه ۸۴ تایی ، مجهز به صفحه نمایش بزرگ و نیز دکمه کاربر که می توان برای دو کاربر از آن استفاده کرد. دستگاه استیمولاتور خانگی،با توجه به مشخصات دارای قیمت متفاوت است. دستگاه های خانگی دارای برند های مختلف است .

مرکز پخش استیمولاتور خانگی

مرکز پخش استیمولاتور خانگی خرید استیمولاتور از یک مرکز پخش استیمولاتور آنلاین بسیار آسان است چراکه علاوه بر آشنایی شما با برند های مختلف و قابلیت های هر یک از آنها، قیمت استیمولاتور ها در اختیارتان قرار می گیرد و بر حسب بودجه خود می توانید خرید استیمولاتور مچی را انجام دهید. استیمولاتور بازویی بهتر است یا مچی هر دو ی این استیمولاتور ها که از انواع استیمولاتور های خانگی هستند کاربرد راحتی دارند.

پیش از این کارشناسان معتقد بودن که گرفتن فیزیوتراپی از بازو ها صحت بیشتری دارد. اما با نمونه های بسیار پیشرفته و دقیق استیمولاتور های مچی، می توان گفت که علاوه بر دقت، استفاده از استیمولاتور های مچی برای فرد راحت تر می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *