خرید دستگاه کمباین فیزیوتراپی و استیمولاتور و اولتراسوند و دیگر دستگاه های فیزیوتراپی . همچون تنس فارادیک ، خرید لیزر، انواع پراب های قلمی ۱۰،۵و۲ وات و همچنینی پروب خوشه ایی . خرید تراکشن و دیگر دستگاه های فیزیوتراپی مهمترین عامل خرید از مرکز و مجموعه معتبر که علاوه بر اطمینان به صحت و سلامت کامل دستگاه بتوان بر روی خدمات پیس از فروش و همچنین گارانتی محصولات لازمه یک خرید مطمئن و با خیالی اسوده داشت .
[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]مجموعه طنی طب با سابقه کاری درخشان در زمینه های مختلف محصولات مهندسی و پزشکی ارائه دهنده .  انواع محصولات مورد نیاز برای فیزیوتراپیست ها،اورولوزیست ها و کلینیک داران محترم است. با افتخار کنار شما هستیم. با ارائه محصولا با کیفیت با ضمانت و گارانتی روی تمامی محصولات شرکت طنی طب .[/highlight-dash]

خرید دستگاه کمباین فیزیوتراپی

فواید دستگاه های فیزیوتراپی

دستگاه فیزیوتراپی در موارد متفاوتی کاربرد دارد.  از جمله کاربردهای آن کاهش درد های عضلانی، اصلاح فرم ستون فقرات ،اصلاح ناهنجاری های اسکلتی ، درمان نعوذ در اقایان و همچنین درمان سلولیت ها . لیفت پوست و زیبایی و همچنین برای لاغری و …  کاربرد های متفاوت و بسیار موثری دارد.

خرید دستگاه کمباین فیزیوتراپی

در پک های دستگاه کمباین چه قطعاتی قرار دارد؟

دستگاه کمباین در واقع دستگاه ترکیب شده از دستگاه استیمولاتور و دستگاه التراسوند است.
لوازم جانبی روی دستگاه شامل :

  1. کارت گارانتی دستگاه
  2. دفترچه راهنما
  3. استروپ ها برای فیکس کردن الکترود روی بدن بیمار
  4. یک جفت پد اسفنجی که داخل الکترودها میرود
  5. یک فیوزبه صورت زاپاس
  6. کابل مربوط به الکترود
  7.  یک پروب روی دستگاه
  8. کابل برق دستگاهخرید دستگاه کمباین فیزیوتراپیتوضیخاتی در رابطه با لوازم جانبی که روی دستگاه کمباین قرار دارد . این لوازم شامل کارت گارانتی که کارت گارانتی برای ضمانت و در صورت خرابی دستگاه قابل استفاده است . دفترچه راهنما برای راهنمایی ازاستفاده از قسمتهای مختلف دستگاه و راهنمای اتصال دستگاه به برق و اتصال پروب دستگاه و همینطور راهنمایی در رابطه با تعویض فیوز که فیوز به صورت پیچی است و با پیچاندن آن باز و بسته می‌شود .
    همچنین دیگر توضیحات را شامل می شود اسفنج هایی که داخل الکترودها می‌روند .هم قسمت دیگری از وسایل داخل پک موجود می باشند که این پدهای اسفنجی با توجه به پر کاربرد بودنشان و احتمال تعویض زیاد انها . در صورت نیاز می توانید جداگانه آنها را از ما تهیه کنید.
    یک فیوز به صورت زاپاس در داخل پک وجود دارد . کابل مربوط به الکترود هست این کابل کاملاً باید داخل الکترود رفته و از طرفی دیگر کاملاً داخل دستگاه کمباین قرار گیرد. قبل از استفاده از دستگاه حتماً باید اتصال این کابل چک شود. متصل نبودن کامل این کابل موجب خرابی و درست عمل نکردن دستگاه میشود. همینطور کابل برق دستگاه که در پک وجود دارد که کابل برق کابل اتصال دهنده دستگاه به برق است . از اتصال کامل آن به دستگاه کمباین باید اطمینان حاصل نمایید. زیرا فرو نبردن کامل کابل به داخل دستگاه موجب ایجاد اتصالی در دستگاه میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *