خرید دستگاه لیزر درمانی پوست از طریق سایت در حال حاضر نیز امکان پذیر است این دستگاه تنوع بسیار زیادی داشته است . هر کدام دارای کاربردهای گوناگونی می باشد که در مقاله تهیه شده برای شما به اختصار به توضیح کوتاهی راجع به این دستگاه بی نظیر میپردازیم. اما توصیه ما به تمامی شما عزیزان این است که با دقت کافی نسبت به تحقیق و به دست اوردن اطلاعات کافی راجع به دستگاه مد نظر خود نسبت به تهیه آن اقدام کنید.
تا بتوانید آنها را به راحتی مورد استفاده قرار دهید، هرچندتوصیه ی مجموعه طنی طب همواره این بوده که مشتری باید بعد از تحقیق کامل برای خرید انواع تجهیرات فیزیوتراپی  همچون لیزر ، شاک ویو تراپی ،  تنس فارادیک ، کمباین ، اولتراسوند و … مورد نظر به مواردی همچون خدمات پس از فروش و گارانتی برای انتخابی راحتتر و خیالی اسوده ترنسبت به هزینه ایی که میکنید داشته باشید .

خرید دستگاه لیزر درمانی پوست

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]معرفی لیزر درمانی لیزر به معنای تقویت نور از انتشار تحریک شده تشعشع است . لیزر توسط فرآیند خاصی در دستگاه لیزر ایجاد می شود تا باعث انتشار کنترل شده تابش به شکل نور شود. لیزرها برای اولین بار توسط فیزیکدان گوردون گولد در سال ۱۹۵۸ اختراع شدند و اولین نمونه کار در سال ۱۹۶۰ ساخته شد. آنها در اروپا و آمریکا برای بیش از چهل سال است و در زمینه های پوست، جراحی استفاده می شود . چشم پزشکی و طب فیزیکی و توانبخشی. فیزیوتراپیست ها از لیزر برای تسکین درد، تسریع بهبود و کاهش التهاب استفاده می کنند.[/highlight-red]

تولید لیزر

دستگاه لیزر از یک حفره یا محفظه نوری تشکیل شده است که حاوی محیط فعالی است که لیزر نامگذاری شده است.
این محفظه دارای آینه هایی در دو طرف آن است که در یک طول موج نور کاملاً موازی با یکدیگر هستند. یکی از آینه ها تا حدی باز است. الکتریسیته یا انرژی به محیطی اضافه می‌شود که آن را تحریک می‌کند. اتم‌های محیط فعال در سراسر آینه‌های داخل اتاقک به جلو و عقب منعکس می‌شوند.
که این باعث تحریک بیشتر اتم‌ها در محیط می‌شود.
سپس نور لیزر از طریق انتهای نیمه بازتابنده آینه ساطع می شود.

تولید نور در مراحل زیر انجام می شود:

۱٫الکترون ها به سطح انرژی بالاتری پمپ می شوند.

۲٫ سطح پمپاژ  الکترونها ناپایدار است بنابراین الکترون به سرعت به سطح انرژی کمی پایین تر می پرد.

۳٫الکترون به حالت انرژی کمتر شل می شود و فوتون آزاد می کند.

۴٫ نور و یک الکترون در سطح انرژی برانگیخته دو فوتون با طول موج و فاز یکسان تولید می کنند.

۵٫ آینه فوتون ها را منعکس می کند یا نور لیزر ساطع می شود.

خواص لیزر

به دلیل ماهیت خاص نحوه تولید لیزر، دارای خواص خاصی نیز می باشد.

۱٫ تک رنگ – تک رنگ به رنگ یا طول موج نور اشاره دارد. از آنجایی که لیزر از یک نور لیزر متوسط ​​فعال تولید می شود، تک رنگ و یک طول موج است.

۲٫ منسجم و موازی- به دلیل طول موج مشترک نور لیزر، فاز هر موج نیز مشترک است. نور در امواج سینوسی در رابطه فاز با یکدیگر حرکت می کند و قله ها و دره ها دقیقاً بر هم منطبق هستند و یکدیگر را تقویت می کنند بنابراین نور لیزر به صورت پرتوی موازی حرکت می کند که بسیار کم پخش می شود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]لیزر چگونه کار می کند؟ هنگامی که منبع نور در برابر پوست قرار می گیرد، فوتون ها چندین سانتی متر نفوذ می کنند و توسط میتوکندری جذب می شوند. انرژی بسیاری از پاسخ‌های فیزیولوژیکی مثبت را تحریک می‌کند که منجر به بازیابی مورفولوژی و عملکرد سلولی طبیعی می‌شود، اما با سرعت افزایش یافته. لیزر دایود با توان بالا با هدف هموگلوبین و سیتوکروم اکسیداز می‌تواند به تنفس کمک کند و در نتیجه عملکرد درمانی خوبی داشته باشد.[/hwgold-dash]

راهنمای انتخاب دستگاه لیزر درمانی

راهنمای انتخاب دستگاه لیزر درمانی

در بسیاری از مواقع راهنمای درست و کامل و صحیح برای متقاضیان موجب ، انتخاب دستگاه لیزر درمانی موجب می شود تا شما از آن بتوانید به راحتی محصولات دلخواه خود را نیز تهیه کنید و آنها را مورد استفاده قرار دهید که یکی از فوق العاده ترین محصولات موجود در کشور ما ایران می باشد.

قیمت لیزر درمانی را می توانید از طریق سایت  ابزار طبی در حال حاضر نیز به دست آورید که باتوجه به بسیاری از عوامل قیمت این محصولات نیز تعیین گذاری می شود و به همین دلیل توصیه ما به شما از آن دقت کافی در هنگام تهیه این کالا است.

شما عزیزان باید از دستگاه‌های خریداری کنید که مقدار مصرف برق آن ها بسیار پایین باشد و این امر موجب می‌شود که شما از آن به هیچ عنوان با مشکل روبرو نشوید همچنین می توانید خرید خود را از این طریق به راحتی انجام دهید که یکی از بهترین محصولات موجود در کشور ما ایران می باشد و همچنین باید توجه داشته باشید که این محصولات در سایز مختلف موجود است که سبب می شود شما عزیزان می توانید به راحتی پایین ترین قیمت  محصولات فیزیوتراپی دلخواه خود را تهیه کنید و سایز بزرگ این دستگاه قابلیت جابجایی ندارد به همین دلیل توصیه ما به تمامی شما عزیزان این است که دقت کافی داشته باشید.

این محصولات دارای ضمانت نامه کسر می باشد که خرید را برای شما عزیزان بسیار آسان می سازد به همین دلیل شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده ای محصولات نیز تهیه کنید.

قیمت انواع لیزر درمانی

قیمت انواع لیزر درمانی

قیمت انواع لیزر درمانی را می توانید با یک جستجوی بسیار ساده از طریق سایت در حال حاضر نیز به دست آورید که این امر موجب می‌شود شما عزیزان در هنگام تهیه این کالا به هیچ عنوان با مشکل روبرو نشوید و بتوانید به راحتی خرید خود را به پایان برسانیم و همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید که این خرید را برایتان بسیار آسان می سازد زیرا این دستگاه بسیار زیادی دارد.

قیمت اما با توجه به سایز و ابعاد آنها متغیر بوده است که هر کدام دارای ویژگی های گوناگونی می باشد به همین دلیل شما باید در هنگام تهیه آنها بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید آن را متناسب با ویژگی آنها تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *