دستگاه لاغری استیمولاتور برای لاغری و یا تحریک ماهیچه ها استفاده می شود. تقریبا بیشتر مردم به لاغری و تناسب اندام علاقمند هستند، طبیعی است که هر کسی که سعی در کاهش وزن دارد بخواهد آن را خیلی سریع کاهش دهد. اما فردی که به تدریج و به طور پیوسته وزن خود را کاهش می دهند ( حدود ۴۵۰ تا ۹۰۰ گرم در هفته) در حفظ وزن موفق تر هستند. کاهش وزن سالم فقط یک رژیم یا برنامه نیست. این در مورد یک سبک زندگی مداوم است که شامل الگو های تغذیه سالم و فعالیت بدنی منظم است.

هنگامی که مردم به وزن مناسبی می رسند به تغذیه سالم و فعالیت بدنی تکیه می کنند تا در حفظ وزن در طولانی مدت کمک کند، کاهش وزن آسان نیست و نیازمند تعهد است.

پزشکان و فیزیوتراپیست ها برای چندین دهه از دستگاه های الکتریکی برای درمان عضلات آسیب دیده یا فلج شده استفاده می کنند. تحریک الکتریکی عملکردی (FES) از یک پالس الکتریکی برای وادار کردن عضلات به انقباض استفاده می کند. با این کار از تحلیل رفتن ماهیچه ها جلوگیری می کند و جریان خون به عضلات را تشویق می کند. همچنین ممکن است به ترمیم آسیب کمک کند.

 

سوزاندن چربی با ایجاد کمبود کالری

یک فرد برای ایجاد کسری باید از کالری بیشتری نسبت به آنچه که می خورد استفاده کند. افزایش سطح فعالیت آن ها هم با ورزش شدید و هم با حرکات کلی بیشتر، مانند پیاده روی هر روز می تواند به فرد کمک کند به تدریج چربی سوزی کند، از جمله روی شکم.

توضیحات کلی

محرک های شکم وعده ای را ارائه می دهند که برای واقعی بودن بیش از حد خوب است: شکم فشرده و دور کمر بدون هیچ کار اضافی. در حالی که یک جریان الکتریکی می تواند عضلات شکم را منقبض کند و اندکی سلامت عضلات را بهبود بخشد، اما تغییر چشمگیری در بدن فرد ایجاد نمی کند. افرادی که به دنبال شکم قوی تر و سلامت کلی بهتری هستند باید با پزشک ، فیزیوتراپ یا متخصص تغذیه صحبت کنند.

 

 خرید دستگاه لاغری استیمولاتور

راهنمای جامع خرید دستگاه استیمولاتور برای صادرات

راهنمای جامع خرید دستگاه استیمولاتور برای صادرات راهنمای موارد مهم در خرید دستگاه

  • امکان استفاده راحت برای افراد غیر متخصص
  • کوچکی دستگاه به جهت جا گرفتن آن در ماشین یا هر جایی
  • داشتن منوی راحت و با پیچیدگی کم.

صادرات دستگاه لاغری دیفاین از نمایندگی فروش

صادرات دستگاه لاغری دیفاین از نمایندگی فروش اخیراً، تولید کنندگان دستگاه لاغری شروع به فروش این دستگاه ها به عموم مردم کرده اند. برخی از شرکت ها ادعا می کنند که دستگاه های آنها از کاهش وزن پشتیبانی می کند یا بدون نیاز به ورزش عضلات شکمی قوی می سازد. با این حال، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه یک محرک عضلانی می تواند به طور اساسی بدن یک فرد را تغییر دهد، وجود ندارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *