دستگاه شاک ویو تراپی از دستگاه های بسیار ضروری در حوزه فیزیوتراپی می باشد  برای خرید دستگاه شاک ویو تراپی که در مراکز درمانی و کلینیک ها از آن استفاده می شود و مدل های متنوعی دارد. خرید دستگاه شاک ویو تراپی در ایران از طریق فروشگاه های معتبر انجام می شود که به صورت غیر حضوری محصولات خود را در سراسر دنیا با پایین ترین نرخ ممکن عرضه می کنند. این دستگاه پر طرفدار بین فیزیوتراپیست ها بسیار محبوبیت دارد، زیرا بیماران از نتایج درمانشان بسیار رضایت دارند.

خرید دستگاه شاک ویو تراپی در ایران

در خرید دستگاه شاک ویو به چه نکاتی توجه کنیم

نحوه خرید شاک ویو باید به این نکته توجه داشته باشید که شک به ویژه خریداری میکنید برای درمان استفاده قرار است بگیرد و یا برای لاغری شکم های درمانی برای درمان خارپاشنه اختلالات نعوظ در آقایان درمان تاندون ها و مفاصل آسیب دیده برای درمان مفصل ها مورد استفاده می‌گیرد. اما شاک ویو لاغری برای شکستن سلولیت‌ها برای از بین بردن چربی های انباشته شده در نواحی شکم و پهلو، و همچنین برای از بین بردن برخی عارضه ها مانند غبغب مورد استفاده قرار می گیرد. پس در ابتدا لازم است که شما این نکته را در نظر داشته باشید که مراجعین کلینیک شما برای چه درمانی به شما مراجعه می‌کنند؟

با در نظر گرفتن اینکه ماهیت کلینیک شما چیست؟ آیا درمانی است و آیا زیبایی است می توانید برای خرید شاک ویو  مورد نیاز خود اقدام کنید.این دستگاه دارای دو هندپیس است هندپیس اول برای درمان بیماری و هم بیست و دوم برای لاغری و از بین بردن سلولیت ها و در هم شکستن چربی های انباشته شده زیر پوست می باشد. برای خرید دستگاه شاک ویو باید به نکات مختلفی توجه کنیم تا بتوانیم بهترین محصول را انتخاب نماییم و استفاده اصولی از آن داشته باشیم؛ این دستگاه دارای برند های مختلف است که باید به سراغ بهترین و باتجربه ترین مارک های معروف در بازار برویم چون کاملا ثابت شده هستند.

در خرید دستگاه شاک ویو به چه نکاتی توجه کنیم

در این مجموعه بهترین مارک ها گردآوری شده است که کیفیت و کارایی آنها کاملا ثابت شده و بنابراین مصرف کنندگان می توانند با اطمینان خاطر آن را خریداری و سپس استفاده نمایند؛ ایران نیز دارای برترین تولید کنندگان این محصول در جهان می باشد که طرفداران زیادی دارد. مدل های مختلف این کالا را به صورت مستقیم خریداری کنید چون در این صورت قیمت ها بسیار کاهش یافته و از نکات مهم دیگر می باشد که برای مشتریان بسیار قابل اهمیت است؛ تمامی محصولات مربوطه در این فروشگاه بدون هیچ واسطه ای عرضه می شوند و مشتریان می توانند از این بابت مطمئن باشند.

خرید مستقیم دستگاه تراکشن از کارخانه

اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در رابطه با تراکشن و کاربردهای آن برای شما بدهیم باید بگوییم که تراکشن یک روش غیر جراحی برای از بین بردن درد و مشکلات ستون فقرات و اسکلت بدنی انسان است. معمولاً با تراکشن پزشکان مقدار نیروی وارده در جهت درست و با وزنی مناسب در طول زمانی معین ناحیه آسیب دیده وارد می‌کنند. و سبب کشش در این ناحیه می‌شود این کشش به آرامی در طول زمان مشخص انجام میشود. و مقدار فشار متغیر است گاهی برای درمان فشار ثابت می ماند. گاهی فشار در حین درمان کم کم افزایش پیدا میکند. این به تصمیم‌گیری و تشخیص پزشک بستگی دارد. البته انتخاب روش و موقعیت قرارگیری تراکشن بستگی به وضعیت فیزیکی بیمار سطح نخاعی و اسکلتی که باید تحت درمان باشد تحمل آن فرد و موارد بسیار دیگر بستگی دارد. برای تسکین درد ستون فقرات یکی از درمان های بسیار بسیار موفق که باعث ازبین بردن همیشگی درد میشود تراکشن است.

خرید مستقیم دستگاه تراکشن از کارخانه

تراکشن انواع متفاوتی دارد :

  • تراکشن مداوم
  • تراکشن پایدار
  • تراکشن موقعیتی
  • تراکشن مکانیکی متناوب

که در خرید دستگاه تراکشن از نمایندگی تهران به توضیح مفصل هرکدام از این تراکشن ها می پردازیم. هدف از درمان با تراکشن این است که قسمت هایی از اسکلت بدن به محل خود باز گردند و در آنجا فیکس و ثابت شوند. البته از تراکشن با اینکه یکی از کم عوارض ترین درمان های اسکلتی بدن می باشد، باز هم در برخی موارد محدودیت برای اعمال این فشار وجود دارد.

خرید مستقیم دستگاه تراکشن از کارخانه

موارد منع درمان با تراکشن

  1. برای بانوان باردار
  2. بیمارانی که مهره های شکسته دارند.
  3. بیمار هایی که دارای دیسک مصنوعی در ستون فقرات شان هستند.
  4. افرادی که عمل های جراحی متعددی انجام دادند اما بهبود درد حاصل نشده است.
  5. کسانی که پوکی استخوان دارند.
  6. افرادی که عفونت سقوط ستون فقرات دارند.
  7. تومور ستون فقرات
  8. هر شرایطی که این امکان را بدهد که یکپارچگی ستون فقرات مورد آسیب قرار بگیرد.
  9. بیمارانی که نیاز به مصرف داروی رقیق کننده خون نیاز  دارند.
  10. تنگی نخاع
  11. استئوپروز یا استئوپنیا
  12. بیمارانی که دارای سابقه بیماری های ستون فقراتی دارند.

موارد منع درمان با تراکشن

این نکته بسیار مهم است که تراکشن یک درمان ایمن است. هنگامی که انجام تراکشن با معاینه کامل و ارزیابی دقیق فیزیکی توسط پزشک متخصص انجام گیرد و درمان توسط پزشک انجام شود ایمن بوده اما در برخی از شرایط و موقعیت ها امکان دارد که این درمان برای بیمار مناسب نباشد برای همین پزشک با در نظر گرفتن تمام جنبه های سلامت عمومی بیمار درمان مناسب برای آن را پیشنهاد می دهد.

لازم به ذکر است که بگوییم دستگاههای تراکشن دارای دکمه ای در ابتدای دارم درمان به بیمار داده میشود که هر لحظه بیمار احساس درد کرد با فشردن آن داکت دکمه یک زنگ هشدار به پزشک اعلام می شود. تا از این طریق بتواند در صورت نگرانی و ناراحتی و دردی که که سبب فشردن آن دکمه شده است.  با پزشکان و پرسنل آن کلینیک ارتباط برقرار کند و آن ها از نزدیک و اذیت وضعیت جسمانی او را مورد بررسی قرار دهند. به طور کلی در درمان با تراکشن بیمار نباید درد حس کند، اما داشتن یک کشش ملایم طبیعی است.

اکثر بیماران هنگام درمان با تراکشن دردشان کاهش پیدا کرده و یا پس از درمان درد شان به اتمام می رسد و همین سبب محبوبیت تراکشن بین فیزیوتراپیست‌ها و استفاده مکرر از این درمان برای بیماران خود می شود.

خرید دستگاه شاک ویو تراپی

خرید مستقیم دستگاه تراکشن و خرید دستگاه شاک ویو تراپی از کارخانه برای همه خریداران و مشتریان عزیز در سر تا سر کشور امکان پذیر است و به این منظور می توانند این محصول را از این فروشگاه معتبر تهیه کنند که به صورت مستقیم عرضه می شود و تنها قیمت نهایی محصول پرداخت می شود.

مشتریان عزیز برای تهیه این کالا می توانند به صورت اینترنتی و غیر حضوری با مشاوران مربوطه به صورت تلفنی و غیر حضوری تماس حاصل نمایند و میزان سفارشات خود را ثبت کنند؛ این کالا خیلی سریع به مقصد مورد نظر ارسال می شود و دارای قیمت های باور نکردنی و فوق العاده ارزان می باشد.

برای خرید دستگاه شاک ویو تراپی قیمت تولید به مصرف برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است و به دنبال فروشگاهی هستند که این قابلیت را داشته باشند؛ ما بهترین خدمات را برای همگان عرضه می کنیم تا بتوانند با خیال آسوده محصول خود را خریداری کنند.

امکان تهیه این کالا به صورت عمده و کلی نیز وجود دارد که در کاهش قیمت آن بسیار موثر می باشد و به مراکز مربوطه که این محصول را نیاز دارند پیشنهاد می کنیم به تعداد بالا آن را خریداری نمایند تا با کاهش قیمت شگفت انگیز رو به رو شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *