بین مهره‌های ستون فقرات در بدن صفحاتی به نام دیسک قرارگرفته است. دیسک دارای لایه خارجی سفت و محکم است که در اطراف بافت نرم داخلی قرار دارد. زمانی که به هر دلیل به دیسک فشار وارد شود، این لایه محکم آسیب می‌بیند و موجب بیرون زدگی بافت نرم داخلی می شود. این بیرون زدگی موجب درد در این ناحیه می شود. دستگاه تراکشن کمر با کشش ستون فقرات موجب می‌شود تا فشار و درد وارد شده بر دیسک رفع بشود.

خرید دستگاه تراکشن کمر از مرکز تهران

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه تراکشن کمر

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه تراکشن کمر از دستگاه تراکشن برای کمک به کاهش فشار در ستون فقرات استفاده می‌کنند. دستگاه تراکشن می‌تواند فشار روی دیسک بین مهره‌ها در گردن و کمر را کم کند. قابلیت دیگر دستگاه تراکشن این است که به کشش عضلات و ساختارهای مفصلی اطراف گردن و ستون فقرات کمک زیادی می‌کند. با عمل تراکشن تراپی فضا برای خروج عصب‌ها از کانال ستون فقرات باز می‌شود و در واقع فشار از روی اعصاب و نخاع برداشته می‌شود.

به طور کلی برای تراکشن تراپی از دو‌روش دستی و ماشینی استفاده می‌کنند. در تراکشن تراپی به روش دستی متخصص طب فیزیکی از دستان خود برای قرار دادن بدن بیمار در وضعیت تراکشن استفاده می‌کند. اما در تراکشن تراپی به روش ماشینی بیمار بر روی یک تخت مجهز برای انجام تراکشن و کشش ستون فقرات دراز کشیده روند درانی انجام می‌شود.

جالب است بدانید تراکشن را در منزل نیز می‌توان انجام داد. کافیست یکی از دستگاههای دیواری تراکشن را از فروشگاههای لوازم طبی خریداری کنید و بعد از خرید از متخصص طب فیزیکی بخواهید نحوه استفاده از این دستگاه را به شما آموزش دهد. او توصیه های لازم در مورد میزان نیروی مناسب برای درمان مشکلتان را به شما خواهد گفت. اگر شما تراکشن درمانی را در کلینیک انجام می‌دهید می‌توانید یک دستگاه تراکشن خانگی کوچک که عملکردی مشابه دستگاه موجود در کلینیک داشته باشد را تهیه و در خانه از ان استفاده کنید. البته این دستگاهها کمی گرانتر از دستگاه تراکشن دیواری هستند اما مزیتشان این است که کارکردن با آنها راحت‌تر است. برای خرید دستگاه تراکشن خانگی حتما از یک متخصص طب فیزیکی مشورت بگیرید.

خرید عمده دستگاه دیسک کمر l5 با بهترین کیفیت

خرید عمده دستگاه دیسک کمر l5 با بهترین کیفیت بیمارانی هستند که دائما با مشکل کمردرد و گردن درد مواجه هستند بطوریکه دچار مشکلات متعدد شده و زندگی آنها مختل می شود. این افراد در انجام امور روزمره و حتی انجام حرکات ورزشی ساده و سبک دچار مشکل می شوند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و با مشکل دیسک کمر مواجه هستید حتما به دنبال یک روش درمانی مناسب می‌باشید. یکی از روشهای درمانی تراکشن تراپی است که با کشش کردن و تراز ستون فقرات درد و فشار وارده بر ستون فقرات را کاهش می‌دهد. انجام تراکشن تراپی به مرور موجب صاف شدن ستون فقرات شده و درد این ناحیه را بهبود می‌بخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *