دستگاه تراکشن فیزیوتراپی دستگاهی پر استفاده و با اهمیت برای درمان دردهای بسیار حاد است که افراد فیزیوتراپ با استفاده از این دستگاه روشهای درمانی بسیار موثری را بر روی بدن افراد اعمال می کنند تا درد قسمت های مختلف بدن آنها را درمان کنند.

توزیع تراکشن فیزیوتراپی در بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب به صورت تضمینی از طرف این مرکز به روش مستقیم و غیر مستقیم به نقاط مختلف انجام می شود.

 

توزیع کننده تراکشن فیزیوتراپی

مزایا استفاده از دستگاه تراکشن فیزیوتراپی

مزایا استفاده از دستگاه تراکشن فیزیوتراپی استفاده از دستگاه تراکشن فیزیوتراپی دارای مزایای فراوانی است برای مثال دیده می‌شود که افراد فراوانی که مبتلا به دردهای مانند درد ستون فقرات و یا کمر درد و همچنین مشکلات نخاعی هستند از این دستگاه توسط پزشک مخصوص به فراوانی استفاده می کنند در حقیقت این دستگاه موجب می شود که بر روی مهره های کمر یک نیروی مناسب اعمال شود که این نیرو کشش مفاصل و عضلات می گردد در نتیجه با فضای خوبی که در بین آنها ایجاد می‌شود جریان خون و همچنین سلول های عصبی می توانند به راحتی به حرکت خود ادامه دهند و به این ترتیب از از درد شما کم می‌کند.

اگر از این دستگاه برای درمان درد ستون فقرات استفاده کنید نیرویی که توسط آن اعمال می‌شود بر روی دو استخوان اصلی کمر انجام می گیرد و این کار باعث می شود که مفاصل شما در فاصله منظمی از هم قرار بگیرند در نتیجه باعث کاهش درد می‌شود.

گردن درد یکی دیگر از مشکلاتی است که بسیاری از افراد به دلایل مختلف از آن رنج می‌برند که برای درمان این درد نیز از دستگاه تراکشن فیزیوتراپی استفاده می کنند و نیرو و ماساژی که توسط این دستگاه بر روی گردن اعمال می گردد به مرور زمان درد گردن شما را کاهش می دهد.

استفاده از این دستگاه جهت درمان درد مفاصل هیچگونه عوارضی به دنبال ندارد اما بهتر است افرادی که مبتلا به بیماری پوکی استخوان هستند از آن استفاده نکنند و یا این که تحت نظر پزشک این روش درمانی را انجام دهند.

 

عرضه عمده تراکشن فیزیوتراپی

عرضه عمده تراکشن فیزیوتراپی عرضه تراکشن فیزیوتراپی به تعداد عمده به صورت تضمینی از طریق این مرکز عرضه کننده انجام می‌گیرد و آنچه را که به عنوان دستگاه تراکم ارائه می دهد کاملا استاندارد و دارای ضمانت می باشد که از اجزا و قطعات اصلی تولید شده است به همین دلیل کارایی بسیار خوبی دارد.

علاوه بر داشتن کیفیت بالا و استفاده طولانی مدت از این دستگاه باید دانست که همیشه عرضه آن به تعداد عمده بر روی قیمتی که دارد تاثیرگذار می‌باشد و همین عمده بودن باعث می‌شود دستگاه با قیمت ارزان تری در اختیار مشتری قرار بگیرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *