فروشگاه اینترنتی محصولات ارتوپدی یکی از مهمترین اطلاعاتی است که فردی که به دنبال تهیه و تامین محصولات ارتپدی است باید در نطر بگیرد.در نظر گرفتن این نکته به خریدی آسان و بدون هیچگونه درگیری ذهنی با ما تجربه خواهید کرد.

خریدار محصولات ارتوپدی باید چه اطلاعاتی داشته باشد؟

ارتوپدی چیست؟  بیمارهای ارتوپدی را می‌توان از دو طریق اول به صورت جراحی و دوم غیرجراحی از طریق داروها، فیزیوتراپی، ورزش، و درمان‌های جایگزین یا انواع روش‌های جراحی، از جمله برخی از روش‌های جراحی که حداقل تهاجم دارند و در نتیجه کمترین آسیب به بدن وارد می‌کنند، نسبت به جراحی بازکه در گذشته صورت میگرفته  ، درمان کرد. اگر شما اکنون در تایم درمان برای بیماری و مشکلات ناشی از یک آسیب هستید، و یا با ورطش های خاص در حال پیشگیری از آسیب هستید، ویا بیماری آرتروزرا دارید، و یا درمان شما به صورت عمل جراحی انجام شده است، یا بیماری ها و مشکلات دیگر دارید، این احتمال وجود دارد که فیزیوتراپیست یا درمانگر شما برای شما یک بریس یا گچ ارتوپدی تجویز کند. مشکل ارتوپدی شما هر چه باشد، یک محصول مفید برای شما داریم.

انواع آتل و بریس ارتوپدی

ارتوپدی گردن به بهبودی پس از پیچ خوردگی گردن، گردن درد، شکستگی های ستون فقرات، شکستگی های گردن رحم یا عمل های ستون فقرات با کمترین آسیب و عوارض کمک می کنند. ارتوپدی شامل آتل های گردن، بالش های نگهدارنده و بالش های رول گردن است.

ساپورت مچ پا/پا – ساپورت‌های مچ پا بیشترین محافظت را از آسیب های خطرناک و دررناک  مچ پا انجام می‌دهند و انقباظ و درد را تسکین می‌دهند. بین موارد بسیار زیاد برای درمان مشکلات مچ پا و پانسمان های پا، محافظ های توپی پا، آتل های بونیون، بالشتک های پینه، آتل هالوکس والگوس و بالشتک های انگشت چکشی را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی محصولات ارتوپدی

ساپورت بازو و شانه – نگه داری از بازو و شانه از خطر دررفتگی یا آسیب دیدگی شانه، درد و تورم بعد از جراحی را به صورت محسوسی کاهش می دهد وو باعث ثابت ماندن شانه را میشود. ما در مجموعه طنی طب انواع متفاوتی از بند بازو را برای بزرگسالان و کودکان داریم، از جمله ایموبلایزر شانه، تسمه ترقوه، آسانسور بازو و دست و… .

تکیه گاه دست و مچ – تکیه گاه دست و مچ برای گرم نگه داشتن و فشرده کردن رباط ها بسیار مناسب است و به تسکین دردوتسکین درد کمک می کند. شما میتوانید انواع اتل ها مچ دست و اتل های دیگر را از ما تهیه کنید. از این روش های غیر تهاجمی برای کاهش دردهای ممفاصل خود کمک بگیرید قطعا بهتر خواهید شد.

تکیه گاه های پشت و شکم – از پشتیبان و تکیه گاه های شکمی برای درمان بیماری های ستون فقرات  یا بدشکلی ها و نافرمی آن استفاده می شود. ما چندین بریس و تکیه گاه ویژه داریم، از جمله تکیه گاه های کمری، تکیه گاه دنده، باندر شکم، تکیه گاه ترقوه، کمربند ساکروایلیاک، کمربند و تکیه گاه فتق، دستگاه های تصحیح وضعیت بدن و کمربندهای نگهدارنده بالابرکه شما میتوانید از هر یک از آنها برای درمان درهای نواحی مختلف بدن استفاده کنید.

 

فروشگاه اینترنتی محصولات ارتوپدی

خرید ارزان محصولات ارتوپدی از معتبرترین نمایندگی

فروشگاه اینترنتی محصولات ارتوپدی و برای خرید محصولات ارتپدی با قیمتی مناسب و از نمایندگی های معتبر کافی است که با کارشناسان ما ارتباط بگیرید ما بهترین محصولات و با ضمانت و گارانتی معتبر در دسترس شما قرار داده ایم.

کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و کمک به خرید راحتتر و ارزشمند با خاطری آسوده، برای شما هستند.

ما در شهر های تهران، همدان، شیراز ، مشهد ، تبریز و … مشتریان بسیار خوبی نطیر بیمارستان ها و کلینیکها را داریم و این نشانه اعتماد شما به ماست.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *