قیمت دستگاه اولتراسوند و نازلترین قیمت انواع دستگاه های فیزیوتراپی و پایین تریین قیمت دستگاه شاک ویو، جهت درمان و ذفع خار پاشنه وهمچنین اختلالات نعوذ در بیماران و دستگاه هایی از قبیل لیزر کندلا و تیتانیوم و سایردستگاه های لیزر در  برندهای معتبر دنیا و تخت های تراکشن و محصولات ارتپدی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.
اینکه ما توانسته ایم در سال های گذشته اعتماد و اطمینان بیمارستان ها و کلینیک های معتبر ایران را به دست آوریم و با همکاری با این نهاد ها کمک های شایانی به کادر درمان داشته ایم جزو افتخارات ماست.
مجموعه طنی طب با کارنامه ای درخشان از همکاری با بهترین ها توانسته است به یکی از شرکت های پزشکی مطرح ایران شناخته شود.قیمت دستگاه اولتراسوند
قیمت دستگاه اولتراسوند با کارایی و کاربرد منحر به فردی که دارد ، در اکثر کلینیک ها برای تجهیز کلینیک ها و بیمارستان ها به فروش میرسد.

شایان به ذکر است که این قبیل محصولات را ما در حوزه صادرات به کشورها همسایه نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده ایم . کشور های عراق،افغانستان ، ارمنستان و پاکستان و ترکیه و … کشورهایی هستند ، بخشی از محصولات مورد نیاز برخی بیمارستان ها و کلینیک های خود را از ما تهیه میکنند.

قیمت دستگاه اولتراسوند

  انواع دستگاه اولتراسوند

  1. اوتراسوند حرارتی : در این مدل از دستگاه اولتراسوند با فرستادن امواج فراصوت با شدت و موجی متناوب باعث گرم شدن بافت و ناحیه آسیب دیده میکند و این گرما باعث بهبود و ترمیم و افزایش سوخت و ساز بدن میشود. هر چند این گرما به اندازهای نیست که بیممار آن را حس کند و بخواهد از گرمای آن آسیب بیند .
  2. اولتراسوند مکانیکی : دراین مدل از دستگاه اولتراسوند امواج به صورت پالس های از انرژی به منطقه ی آسیب دیده وارد میشود ، البته گرما همک در این روش به بدن بیمار وارد میشود. اما انرژی این پالس ها بیشتر است به همین دلیل به این روش مکانیکی گفته میشود.

   این که چه درمانی برای بیمار در نطر گرفته میشود. کاملا به شرایط و ناحیه آسیب دیده بدن بیمار برمی گردد وتشخیص نوع درمان با فیزیوتراپیست است.

قیمت دستگاه اولتراسوند

ژل اولتراسوند

ژل اولتراسوند یکی از مهمترین قسمت های درمان با اولتراسوند است . شیوه کار به این گونه است که ابتدا ژل را به پوست میزنند و بعد با استفاده از هند پیس دستگاه به ادامه درمان و فرستادن امواج به قسمت آسیب دیده می کنند. این ژل ها موادی مصرفی هستند و مرتبا باید برای کلینیک ها شارژ شودند و با در نطر گرفتن  قیمت دستگاه اولتراسوند استفاده از ژلی که بتواند بدون هیچ خللی اماج را به عمق زیر پوست برساند یکی از مهم ترین نکات خرید ژل اولتراسوند است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *