دستگاه پلاسما جت

پایین ترین قیمت دستگاه پلاسما جت کلینیکی و مقرون به صرفه ترین راه برای تجهیز کردن کلینیک های درمانی کدام است؟ برای خرید و تجهیز تجهیزات فیزیوتراپی و ارتوپدی و دستگاه های لاغری و زیبایی باید به این نکته توجه داشته باشید، که علاوه بر قیمت مناسب و مقرون به صرفه و زیبایی ظاهری و شکیل بودن دستگاه به ضمانت و گارانتی محصول دقت نمایید. کیفیت محصول بالا بودن سطح رضایت کسانی که آن محصول را قبل تر تهیه کردند و در حال استفاده از آن هستند، می تواند به شما کمک کند. تا در خرید خود بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید. زیرا تجهیزات فیزیوتراپی و دستگاه های لاغری و زیبایی با توجه به تنوعی که دارند باید حتماً با توجه به کاربردی که شما از دستگاه انتظار دارید و بیماران و مراجعانی که به شما برای درمان خود مرا مراجعه می‌کنند، در نظر بگیرید. پلاسما جت دستگاهی است که برای برداشتن خال عمل های سبک مانند برداشتن پلک و غیره استفاده می شود. معمولاً تمام کلینیکهای زیبایی دستگاه پلاسما جت را در نیست خرید تجمع و تجهیز کلینیک خود قرار می دهد.

دستگاه پلاسما جت کلینیکی

دستگاه پلاسما جت کلینیکی چیست؟

پلاسما سرد که با جت پلاسما فشار جوی ساده تولید می شود، توسط گازی به نام هلیوم و تخلیه الکترود تولید می شود. این فشار ها باعث آسیب به بافت های پوست می شود، این آسیب های حرارتی علاوه بر این آسیب پوستی ساختار پوست رابه میزان مقدار غلظت گونه های پلاسما، زمان نوردهی، برای درمان و غیر بستگی دارد.

بعد از این که این آسیب به پوست و سلول های بافت های زیر پوست وارد می شود مکانیسم بدن و ساختار سلول ها به گونه ای است که درصددو بهبود یه آسیب دیده می‌شود، این سلول‌های جدید منجر به جوانسازی و زیباسازی پوست می شود.دستگاه پلاسما جت کلینیکی انرژی بسیار بالایی دارد باعث تبخیر شدن سلول ها می شود و غشای سلولی پوست در اثر برخورد با پلاسما تبخیر می شود. این انرژی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و بافت های اپیدرم را تحریک می کنند، تا آنها در صدد ساخت کلاژن برای ترمیم سوختگی های پوست بافتی جدید را جایگزین می کند.

دستگاه پلاسما جت کلینیکی

کاربرد های دستگاه پلاسما جت کلینیکی چیست؟

جت پلاسما کاربردهای فراوانی در زیبایی پوست و جوانسازی صورت دارد به همین دلیل است که اکثر کلینیک های زیبایی معتبر از بهترین برند های پلاسما جت برای تجهیز کلینیک خود استفاده می کند. ما مفتخریم به اینکه تا به حال به بیشتر کلینیک های زیبایی تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز و غیره. بهترین دستگاه های پلاسما جت و دستگاه شاک ویو و دستگاه اولتراسوند و همچنین دستگاه های لاغری آر اف کویتیشن و آر اف فرکشنال و سایر تجهیزات مانند تونل نور دستگاه پلاژن و غیر را ارسال ل و به تجهیز کلینیک آنها کمک کردیم کارشناسان ما آماده خدمت رسانی و مشاوره برای تجهیز و جایگذاری دستگاه های شما در کلینیک های تان هستند کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *